“Lekkere thai”

Keukens: Aziatisch, Thais, Wijnbar
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer eens iets anders maar toch lekker gegeten.lekkere wijn en ook vlotte bediening. Zeker aan te raden als je graag thai lust en op een rustige locatie aan het strand.

Eva K, Owner van My Thai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Thank you for your kind words!
We're glad you enjoyed your visit at My Thai.
We hope to see you again soon

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

My Thai is een druk bezocht restauranf met vriendelijke medewerkers en een fantastisch menu. De prijzen liggen wel aan de hoge kant, maar dat is sowieso het geval in Palmanova op het moment (ivm Turkije etc.)

Eva K, Owner van My Thai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Welcome back!

3 juni 2017 beoordeeld

Aardige bediening , goed Thais eten, prijs kwaliteit is voldoende.
Veel keuze op de kaart en een mooie locatie.

Eva K, Eier van My Thai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Welcome back!
Best regards, My Thai team

26 september 2016 beoordeeld

Super lekker. Heel gezellig in een mooie omgeving. Vriendelijk bediening. Prijs kwaliteit de max. Een echte aanrader.

Eva K, Owner van My Thai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Thank you for your kind words.
We are now open for season 2017! For now its open on the weekends, and from 17 March we will be open every day. Welcome back!

27 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja, in deze keuken ben ik niet zo thuis
De andere stellen "wel"
Ik kan mijn maag niet vullen met wat hier geserveerd wordt
Wat stukjes rundvlees in een overigens wel heerlijke saus, maar hoofdbestanddeel zijn groenten!!
Ik ben een vleeseter en geen vegetariër
De "curry" wederom met wat stukjes kip en vreselijk veel groenten lijkt verdacht veel op de eerder geserveerde soep
De andere stellen vinden het geweldig, voor mij een absolute miskleun
Hier ga ik beslist niet meer eten

Eva K, Owner van My Thai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2016

Thank you for your review.
We're sorry to hear that the curry dish didn't meet your expectations.
All chefs in the kitchen are from Thailand and are preparing the food as they would do in Thailand. However, they can always customize a dish after guests preferences. So if you choose to come back, tell the waiter that you prefer more meat, and we'll do our best.

Reizigers die My Thai bekeken, bekeken ook

In My Thai geweest? Deel je ervaringen!