17 oktober 2017 beoordeeld

Hotel is netjes, hulpvaardig en vriendelijk personeel. Eten is prima en gevarieerd. We hadden (met z'n tweeën) een ruime, 4-persoonskamer op de begane grond met leuk terras vlak bij het zwembad. Bezoekers van verschillende nationaliteiten, maar het merendeel was Frans. Enige nadeel is de luidruchtige animatie, die ook uitsluitend in het Frans was. Behalve veel Fransen waren er ook veel muggen. Toen we dit aankaartten bij de poetsvrouw, kwam ze meteen aanzetten met een enorme bus insectenspray, die we mochten houden tijdens ons verblijf. Ofschoon we meestal naar andere plaatsen willen, houden we dit hotel wel in ons achterhoofd voor een eventuele volgende keer.

Kamertip: Wij lagen op de begane grond. Je hebt dan een terras, wat redelijk afgeschermd is. Ideaal!
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
26 september 2017 beoordeeld

Hotel is ietwat gedateerd maar kamers prima. Bedden wat aan de harde kant maar dit is wel vaker zo in Spanje. All inclusive formule is prima, eten goed en gevarieerd. Bij aankomst deed de airco het niet maar dit werd binnen half uur geregeld. Er zitten veel Fransen en Italianen in het hotel en de animatie is voornamelijk Frans. Zij laten je ook echt links liggen bij de diverse activiteiten. Gelukkig zaten wij niet te wachten op deze animatie maar als je met kleine kinderen gaat kan ik me voorstellen dat het vervelend is. Wij hebben echt een leuke vakantie gehad maar onze eisen zijn dan ook niet zo hoog.

Kamertip: Ik zou kijken voor een kamer op de onderste etage
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Joanna_RRPP_Ibersol, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibersol Son Caliu Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Lieve Laterrrr,

Bedankt voor uw reactie, voor ons is de mening van onze gasten heel belangerijk, om ons werk dagelijk te kunnen verbeteren. We zijn heel blij dat u de vriendelijkheid van ons personeel waardeerd. Hartelijk dank, hopelijk zien we u gauw terug in ons hotel.

Met vriendelijke groeten namens:
Joanna Wajs (Public Relation Manager) en al het personeel van Ibersol Son Caliu Mar

1 augustus 2017 beoordeeld

Goed hotel vriendelijk personeel goede bedden , alleen het animatie team was alleen op Fransen gericht en deden zeker geen moeite anderstaligen erbij te betrekken. Maakten ook vreselijk veel kabaal aan het zwembad! Eten relatief goed ivm prijs voor all in .

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Joanna_RRPP_Ibersol, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibersol Son Caliu Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Lieve Trudy,

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi verzorgd hotel. Lekker eten en veel variatie. Animatie is wel gericht op Franstaligen maar dat stoorde ons niet. Alles netjes. Ook op laatste dag kan je nog een douche nemen en je omkleden in een daarvoor bestemde plaats. Een aanrader !

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Joanna_RRPP_Ibersol, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibersol Son Caliu Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Geachte Wim_Katty,
Fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel. We hopen dat u nog eens bij ons op vakantie komt. Bedankt voor de positieve recentie,

Mvg,
Joanna Wajs (Public Relation Manager) & en het hele team Ibersol Son Caliu Mar

18 juni 2017 beoordeeld

Laten we beginnen met het weer de omgeving en de kamer ,dat deel was perfect !
Dan de 90 % Franse gasten met hun eigen animatie team [dit Franse animatie team is ingehuurd door een Franse reisorganisatie ] met de naam LOOK .
Normaal gesproken als je geen zin hebt in een animatie team kun je deze ontlopen ,NOU DEZE SCHREEUWLELIJKE NIET ! het zwembad ,terras en eetzaal liggen in een door 2 verdiepingen hoog gebouw ingebouwd dus je kunt ze niet ontlopen ,als wij om half acht zaten te eten [het liefs buiten maar dan zat je zowat onder de geluid boksen] moesten de fransen spelletjes spelen tot ongeveer negen uur
daarna was het uitgestorven [maar wel ff rustig] dit animatie team maakte het ZO bont dat ze niet frans pratende kinderen weg stuurde bij de kidsclub , gewoon schandalig .Dan heb ik het er nog niet over gehad dat onze handdoeken op de bedjes werden weggehaald door het hotel personeel terwijl wij in het water lagen [dit hebben we kunnen voorkomen met het nodige geroep en gescheld] Ik heb nooit geweten dat de meeste Fransen zo onbeschoft en brutaal zijn ! Kortom voor ons [twee koppels van midden 50] nooit geen Ibersol meer !!!!!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner

Lieve Pierre D,

Onze excuses voor het onstane ongemak dat u heeft ondervonden. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en hulp bij deze situatie. Wij doen ons best om ons werk te verbeteren in de toekomst.