“Super vakantie gehad”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Ibersol Son Caliu Mar
Beoordeeld als nr. 26 van 39 hotels in Palma Nova
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi verzorgd hotel. Lekker eten en veel variatie. Animatie is wel gericht op Franstaligen maar dat stoorde ons niet. Alles netjes. Ook op laatste dag kan je nog een douche nemen en je omkleden in een daarvoor bestemde plaats. Een aanrader !

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Joanna_RRPP_Ibersol, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibersol Son Caliu Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Geachte Wim_Katty,
Fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel. We hopen dat u nog eens bij ons op vakantie komt. Bedankt voor de positieve recentie,

Mvg,
Joanna Wajs (Public Relation Manager) & en het hele team Ibersol Son Caliu Mar

Schrijf een beoordeling

18 juni 2017 beoordeeld

Laten we beginnen met het weer de omgeving en de kamer ,dat deel was perfect !
Dan de 90 % Franse gasten met hun eigen animatie team [dit Franse animatie team is ingehuurd door een Franse reisorganisatie ] met de naam LOOK .
Normaal gesproken als je geen zin hebt in een animatie team kun je deze ontlopen ,NOU DEZE SCHREEUWLELIJKE NIET ! het zwembad ,terras en eetzaal liggen in een door 2 verdiepingen hoog gebouw ingebouwd dus je kunt ze niet ontlopen ,als wij om half acht zaten te eten [het liefs buiten maar dan zat je zowat onder de geluid boksen] moesten de fransen spelletjes spelen tot ongeveer negen uur
daarna was het uitgestorven [maar wel ff rustig] dit animatie team maakte het ZO bont dat ze niet frans pratende kinderen weg stuurde bij de kidsclub , gewoon schandalig .Dan heb ik het er nog niet over gehad dat onze handdoeken op de bedjes werden weggehaald door het hotel personeel terwijl wij in het water lagen [dit hebben we kunnen voorkomen met het nodige geroep en gescheld] Ik heb nooit geweten dat de meeste Fransen zo onbeschoft en brutaal zijn ! Kortom voor ons [twee koppels van midden 50] nooit geen Ibersol meer !!!!!

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Joanna_RRPP_Ibersol, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibersol Son Caliu Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Lieve Pierre D,

Bedankt voor uw reactie, voor ons is de mening van onze gasten heel belangerijk, om ons werk dagelijk te kunnen verbeteren.

Onze excuses voor het onstane ongemak dat u heeft ondervonden. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en hulp bij deze situatie. Wij doen ons best om ons werk te verbeteren in de toekomst.

Met vriendelijke groeten namens:
Joanna Wajs (Public Relation Manager) en al het personeel van Ibersol Son Caliu Mar

10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is op zich mooi maar je vakantie wordt hier grondig verpest door de Franse toeristen. Zelfs sommigen van het personeel ergerigen zich daar aan. Het animatie team is alleen maar Frans. En iemand anders dan uit Frankrijk komt niet aan bod met wat voor activiteit dan ook. Tijdens het eten is het helemaal bizar. Ze gaan gewoon op rand van je tafel zitten terwijl je zit te eten en er is geen toezicht op van het hotel. Verder waren de kamers vies en nat. Eens maar nooit meer al moet ik zeggen dat het eten zelf Prima was.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner

Lieve Astyanax,

9 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beslist geen prettig hotel. Alles was net niet echt vies maar beslist erg smoezelig.
Vriendelijkheid tegenover de gasten was onmogelijk.
En dan het animatieteam. Gewoonweg een hel. Ten eerste zijn deze mensen allemaal Frans. Het tweede punt, ze willen dan ook alleen maar Frans spreken terwijl dit hotel toch echt onder Spanje valt. Punt 3, als je aangeeft dat je geen zin hebt in meedoen met welke vorm van animatie ook word je de rest van je verblijf getreiterd in de vorm van slippers weghalen of je handdoek in het zwembad gooien. Zelfs de rest van het Spaanse personeel wilden niks met het animatieteam te maken hebben en waren zelfs op hun hoede voor dat team.

We kunnen eigenlijk nog wel een A4 schrijven waarom je niet naar dit hotel niet gaan.
Zeer zeer slecht!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner

Lieve gast,

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals al geschreven is het erg op de Fransen georiënteerd. Maar dat het zo erg zou zijn had ik niet verwacht. ..... Het was zelfs storend. Als niet Franse voelden we ons niet welkom in de Franse enclave ....

Het hotel was verder netjes en het eten was prima. Alleen de koffie niet :-)

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is een echt Frans hotel, dit wisten we van tevoren dus dan stel je daarop in. Animatie is van hoog niveau vooral de avondshows zijn van hoog niveau. Enkele Franse gasten zijn wat asociaal (Stoel wegtrekken, voor je gaan zitten, verslepen van tafels en stoelen) maar waarschijnlijk zal dat ook geweest zijn als je met alleen maar Nederlanders bent. Kamers zijn 3 sterren, eten is 4 sterren waard. Na een week ben je wel uitgekeken op de all inclusive formule. We zaten eerste avond met kamer aan zwembadkant, vanwege teveel geluid hebben we gevraagd voor een kamer aan de achterzijde. Deze hebben wij dan ook netjes gekregen. We zaten toen boven theater (waar ook zeker 2 keer per week een flink geluid uitkwam) Wil je rust en relaxen kies dan voor een ander hotel, wil je vermaak dan ben je op het goede adres. Personeel is zeer vriendelijk en meedenkend (mijn complimenten)

Verbleef: September, 2015, reisde met familie
18 juni 2016 beoordeeld

Nederlandse animatie zou fijn zijn, voor de rest niks aan te merken eten een 9 super schoon.
Rustig na 24.00 heerlijk zwembad met genoeg bedden, bedden bij het zwembad een beetje te hard.
Personeel vriendelijk en behulpzaam, leuk uitzicht op het zwembad.
Ik heb een top vakantie gehad en jammer dat het voorbij was.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
Joanna_RRPP_Ibersol, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibersol Son Caliu Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Hartelijk dank voor uw positieve oordeel. Meningen van onze gasten is heel belangrijk voor ons . Wij hopen u te mogen verwelkomen in de toekomst.
Vriendelijke groeten,

Joanna Wajs (Public Relation Manager)

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Palma Nova bekeken
Sol Beach House Mallorca
nr. 5 van 39 in Palma Nova
1.348 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Ibersol Son Caliu Mar geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Ibersol Son Caliu Mar

Adres: Calle Voranova 6, 07181 Palma Nova, Calvia, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Calvia > Palma Nova
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Shuttlebusservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 26 van 39 hotels in Palma Nova
Prijsklasse: € 76 - € 144 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Ibersol Son Caliu Mar 4*
Aantal kamers: 311
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Ibersol Son Caliu Mar met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?