10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is op zich mooi maar je vakantie wordt hier grondig verpest door de Franse toeristen. Zelfs sommigen van het personeel ergerigen zich daar aan. Het animatie team is alleen maar Frans. En iemand anders dan uit Frankrijk komt niet aan bod met wat voor activiteit dan ook. Tijdens het eten is het helemaal bizar. Ze gaan gewoon op rand van je tafel zitten terwijl je zit te eten en er is geen toezicht op van het hotel. Verder waren de kamers vies en nat. Eens maar nooit meer al moet ik zeggen dat het eten zelf Prima was.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Joanna_RRPP_Ibersol, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibersol Son Caliu Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Lieve Astyanax,

Bedankt voor uw reactie, voor ons is de mening van onze gasten heel belangerijk, om ons werk dagelijk te kunnen verbeteren.

Onze excuses voor het onstane ongemak dat u heeft ondervonden. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en hulp bij deze situatie. Wij doen ons best om ons werk te verbeteren in de toekomst.

Met vriendelijke groeten namens:
Joanna Wajs (Public Relation Manager) en al het personeel van Ibersol Son Caliu Mar

9 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beslist geen prettig hotel. Alles was net niet echt vies maar beslist erg smoezelig.
Vriendelijkheid tegenover de gasten was onmogelijk.
En dan het animatieteam. Gewoonweg een hel. Ten eerste zijn deze mensen allemaal Frans. Het tweede punt, ze willen dan ook alleen maar Frans spreken terwijl dit hotel toch echt onder Spanje valt. Punt 3, als je aangeeft dat je geen zin hebt in meedoen met welke vorm van animatie ook word je de rest van je verblijf getreiterd in de vorm van slippers weghalen of je handdoek in het zwembad gooien. Zelfs de rest van het Spaanse personeel wilden niks met het animatieteam te maken hebben en waren zelfs op hun hoede voor dat team.

We kunnen eigenlijk nog wel een A4 schrijven waarom je niet naar dit hotel niet gaan.
Zeer zeer slecht!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner

Lieve gast,

Met vriendelijke groeten namens:

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals al geschreven is het erg op de Fransen georiënteerd. Maar dat het zo erg zou zijn had ik niet verwacht. ..... Het was zelfs storend. Als niet Franse voelden we ons niet welkom in de Franse enclave ....

Het hotel was verder netjes en het eten was prima. Alleen de koffie niet :-)

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is een echt Frans hotel, dit wisten we van tevoren dus dan stel je daarop in. Animatie is van hoog niveau vooral de avondshows zijn van hoog niveau. Enkele Franse gasten zijn wat asociaal (Stoel wegtrekken, voor je gaan zitten, verslepen van tafels en stoelen) maar waarschijnlijk zal dat ook geweest zijn als je met alleen maar Nederlanders bent. Kamers zijn 3 sterren, eten is 4 sterren waard. Na een week ben je wel uitgekeken op de all inclusive formule. We zaten eerste avond met kamer aan zwembadkant, vanwege teveel geluid hebben we gevraagd voor een kamer aan de achterzijde. Deze hebben wij dan ook netjes gekregen. We zaten toen boven theater (waar ook zeker 2 keer per week een flink geluid uitkwam) Wil je rust en relaxen kies dan voor een ander hotel, wil je vermaak dan ben je op het goede adres. Personeel is zeer vriendelijk en meedenkend (mijn complimenten)

Verbleef: september 2015, reisde met familie
18 juni 2016 beoordeeld

Nederlandse animatie zou fijn zijn, voor de rest niks aan te merken eten een 9 super schoon.
Rustig na 24.00 heerlijk zwembad met genoeg bedden, bedden bij het zwembad een beetje te hard.
Personeel vriendelijk en behulpzaam, leuk uitzicht op het zwembad.
Ik heb een top vakantie gehad en jammer dat het voorbij was.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Joanna_RRPP_Ibersol, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ibersol Son Caliu Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Hartelijk dank voor uw positieve oordeel. Meningen van onze gasten is heel belangrijk voor ons . Wij hopen u te mogen verwelkomen in de toekomst.
Vriendelijke groeten,

Joanna Wajs (Public Relation Manager)