• Aan het strand
  • Zwembad
Martinez Apartments(Palma Nova)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
  • Zwembad
Hotel Gabarda & Gil(Palma Nova)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
Cabau Aquasol(Palma Nova)
  • Restaurant
Hostal Jakiton(Palma Nova)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Alua Palmanova Bay(Palma Nova)
Orbitz.com
  • Restaurant
Gratis annuleren tot 22/07
8 mei 2016 beoordeeld

Prima hotel zeker voor Fransen maar aan Nederlanders wordt niet veel tot geen aandacht geschonken. Het buffet is variërend, soep, saladebar, verschillende soorten vis en vlees en heerlijke desserts. Voor mensen die geen brood eten, er is dagelijks fruit, muesli en verschillende soorten yoghurt vaak gesuikerd. Voor kleine kinderen is er apart zwembad het andere zwembad ligt bij het terras met bar waar het animatieteam aktief bezig is in het Frans. Hier staan rondom bedjes en stoelen met parasols. Bij de bar zijn ook tussendoortjes te verkrijgen. Er is ook een klein binnenbad. Handdoeken die vroeg worden neergelegd zonder dat er iemand zit, worden verwijderd. Hierdoor waren er bij een aantal gasten handdoeken verdwenen. De animatie, miniclub en de shows zijn allemaal in het Frans. Nederlanders worden ook niet echt betrokken in het geheel. De hotelkamer is ruim maar ook hier werden de Nederlanders in de verouderde kamers geplaatst. De kamerdeur wordt geopend met een pas, deze passen hebben wij meerdere malen moeten wisselen omdat deze niet werkten.'S Morgens en 's avonds was er bijna geen water en als het er was, was het koud, erg vervelend. Iedere dag nieuwe handdoeken en schoonmaak. Kluis aanwezig en koelkast. Badlakens tegen borg. Als het geen mooi weer is is er weinig ruimte binnen om iets te drinken. Er is een sportbar maar deze is niet sfeervol, donker en deprimerend. De dames bij de receptie waren behulpzaam. WiFi is alleen in de lobby maar dit is minimaal. Wij hebben een fijne vakantie gehad maar vonden het storend dat alles om de Franstaligen draaiden.

Kamertip: Kamers boven de sportbar niet aan te raden met kinderen ivm geluidsoverlast tot 24.00 uur
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
25 november 2015 beoordeeld

mooie grote kamer aan het zwembad, all inclusive. Hadden we nooit eerder gedaan, maar na het lezen van de recensies ons er aan gewaagd, het was de moeite waard! Vriendelijk personeel.
Het hotel is mooi gelegen. Een aanrader is om een scooter te huren en het Westelijke deel van het eiland te verkennen. Prachtige weggetjes naar mooie dorpjes.

Kamertip: Neem een kamer aan de zwembadkant! Er gebeurd de hele dag wel iets.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
5 november 2015 beoordeeld

Geweldig all inclusive hotel op een leuke plek op loopafstand van Palma Nova en Magaluf. Het enige, en voor ons best wel grote, minpunt is de animatie die de hele dag door aan het zwembad zeer aanwezig is! Niets ten nadele van de meiden en jongens die echt wel enthousiast hun taak doen, maar het publiek in deze weken (niet zijnde hoogseizoen) zit daar in grote getale niet op te wachten, de hele dag de aankondigingen van de diverse sportacitviteiten waar toch weinig animo voor was, is gewoon irritant! Dat is voor ons helaas de reden om niet meer terug te gaan naar dit Ibersol hotel, terwijl het qua eten en prijs/kwaliteit echt geweldig is!

Kamertip: Als je van rust houdt, vraag dan een kamer aan de buitenkant.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste week van augustus zijn mijn vriend en ik begonne aan een spannend avontuur. We gingen voor de eerste keer samen op reis zonder ouders of vrienden. We hadde een week geboekt via corendon. Ik had geen grote verwachtingen maar eens daar was het heel goed. Vriendelijk personeel, ruime kamer, lekker eten en veel leven. Allereerst was alles heel goed geregeld door corendon. Wij hadden een kamer met twee aparte bedden, snel tegen elkaar geschoven en dat was opgelost. Een mooi teras op de gelijkvloers scoorde bij ons ook wel punten. Het eten was super en ver boven de verwachtingen. Elke dag een ander thema, vers vlees en fruit. Heel veel keuze in het algemeen. Af en toe waren sommige dingen al wel wat kouder maar volgens ons was dit niet te vermijden. Er was heel veel animatie maar vooral in het frans toch deed men moeite om het ook zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen. Toffe avondshows en avondactiviteiten. Ook was het hotel zeer goed gelegen en hebben wij zelfs alles te voet gedaan. Western water park ligt op een uurtje stappen, marineland een half uurtje, magaluf 45minuutjes en het eerste strand ligt op 5min van het hotel. De bus stopte practisch voor de deur. De wifi in de lobby was echter niet altijd even goed. In het algemeen was het een top reisje in een heel leuk hotel en zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, lijkt mij een 3sterren resort en geen 4. Kamers zijn prima en schoon. Bedden zijn wat aan de harde kant. Flatscreen tv en koelkast zijn ook aanwezig. Minpunten vind ik dat er slechts 1 bar buiten is en het daar dus heel druk kan zijn. Zwembaden zijn goed en geen handoekje leggen hier. Handoeken die voor 10:00 zijn neergelegd zonder dat er iemand gebruik van maakt worden weer gewoon weggehaald. Eten is boven gemiddeld, afwisselend en van prima kwaliteit.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie