• Aan het strand
Hotel Gabarda & Gil(Palma Nova)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Martinez Apartments(Palma Nova)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Alua Palmanova Bay(Palma Nova)
  • Restaurant
  • Zwembad
Hostal Jakiton(Palma Nova)(Heel veel waar voor je geld!)
Cabau Aquasol(Palma Nova)
Cancelon
  • Restaurant
Gratis annuleren tot 22/07
25 november 2015 beoordeeld

mooie grote kamer aan het zwembad, all inclusive. Hadden we nooit eerder gedaan, maar na het lezen van de recensies ons er aan gewaagd, het was de moeite waard! Vriendelijk personeel.
Het hotel is mooi gelegen. Een aanrader is om een scooter te huren en het Westelijke deel van het eiland te verkennen. Prachtige weggetjes naar mooie dorpjes.

Kamertip: Neem een kamer aan de zwembadkant! Er gebeurd de hele dag wel iets.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
5 november 2015 beoordeeld

Geweldig all inclusive hotel op een leuke plek op loopafstand van Palma Nova en Magaluf. Het enige, en voor ons best wel grote, minpunt is de animatie die de hele dag door aan het zwembad zeer aanwezig is! Niets ten nadele van de meiden en jongens die echt wel enthousiast hun taak doen, maar het publiek in deze weken (niet zijnde hoogseizoen) zit daar in grote getale niet op te wachten, de hele dag de aankondigingen van de diverse sportacitviteiten waar toch weinig animo voor was, is gewoon irritant! Dat is voor ons helaas de reden om niet meer terug te gaan naar dit Ibersol hotel, terwijl het qua eten en prijs/kwaliteit echt geweldig is!

Kamertip: Als je van rust houdt, vraag dan een kamer aan de buitenkant.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste week van augustus zijn mijn vriend en ik begonne aan een spannend avontuur. We gingen voor de eerste keer samen op reis zonder ouders of vrienden. We hadde een week geboekt via corendon. Ik had geen grote verwachtingen maar eens daar was het heel goed. Vriendelijk personeel, ruime kamer, lekker eten en veel leven. Allereerst was alles heel goed geregeld door corendon. Wij hadden een kamer met twee aparte bedden, snel tegen elkaar geschoven en dat was opgelost. Een mooi teras op de gelijkvloers scoorde bij ons ook wel punten. Het eten was super en ver boven de verwachtingen. Elke dag een ander thema, vers vlees en fruit. Heel veel keuze in het algemeen. Af en toe waren sommige dingen al wel wat kouder maar volgens ons was dit niet te vermijden. Er was heel veel animatie maar vooral in het frans toch deed men moeite om het ook zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen. Toffe avondshows en avondactiviteiten. Ook was het hotel zeer goed gelegen en hebben wij zelfs alles te voet gedaan. Western water park ligt op een uurtje stappen, marineland een half uurtje, magaluf 45minuutjes en het eerste strand ligt op 5min van het hotel. De bus stopte practisch voor de deur. De wifi in de lobby was echter niet altijd even goed. In het algemeen was het een top reisje in een heel leuk hotel en zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, lijkt mij een 3sterren resort en geen 4. Kamers zijn prima en schoon. Bedden zijn wat aan de harde kant. Flatscreen tv en koelkast zijn ook aanwezig. Minpunten vind ik dat er slechts 1 bar buiten is en het daar dus heel druk kan zijn. Zwembaden zijn goed en geen handoekje leggen hier. Handoeken die voor 10:00 zijn neergelegd zonder dat er iemand gebruik van maakt worden weer gewoon weggehaald. Eten is boven gemiddeld, afwisselend en van prima kwaliteit.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
28 juni 2015 beoordeeld

Mooie receptie met vriendelijk personeel. Franstalig, Engels, Italiaans en Duits.. Bij dit hotel ( 80 % franstalig georienteerd) zijn er kamers aan de buitenkant en aan de binnenkant (zwembadzijde) Wil je rust neem een kamer aan de buitenzijde.Geef dit op bij het boeken.. Wil je alles horen en zien (er is de hele dag muziek) kies dan de binnenzijde. Alle kamers hebben een balkon of beneden een terrasje. Badkamer is verouderd, en aan vervanging toe. Bijv. vieze kitranden langs bad ,slechte spiegel boven de wastafel en kranen die direct aan vervanging toe zijn. Slechte bedden, matrassen zijn aan vervanging toe. Ook is het hotel heel erg gehorig.Vooral van gasten die snachts of smorgens vroeg weg gaan. Niemand die daar iets van zegt. Wij lieten snachts de airco aanstaan om er minder van te horen. De balkons en terrasjes worden niet schoongemaakt. De fotoos van de kamers op internet zien er mooi uit. In de praktijk is dat wel anders.. Elke avond is er mooie entertainment (wel franstalig) met thema avonden incl, muziek en dans bij het zwembad. Slapen voor 24.00 uur is er dus aan de binnenzijde niet bij. !! Aan de buitenkant van het hotel is ook een groot zwembad m.n. voor kleine kinderen. Het is hier lekker rustig en prettig zitten. Smorgens handdoeken neerleggen gebeurt veel, en,ondanks dat dit staat aangegeven om het NIET te doen. Directie zegt niets..Er zijn dus te weinig ligstoelen aan de binnenzijde. ..Wij vonden het eten VOORTREFFELIJK . Ontbijt, lunch of diner maakt niet uit. Elke dag weer veel keus, variatie en alles vers, en met zorg bereid en wordt steeds voldoende aangevuld. Dit hotel heeft geen aparte gedeelten voor rokers.Dus rokers zitten op het grote buitenterras van het restaurant gewoon tussen de gasten. Binnen wordt er niet gerookt.Het grote binnenrestaurant heeft ook een rustig gedeelte, waar je met kleine kinderen toch rustig kunt zitten. Er zijn kinderstoelen aanwezig. Bij drukte ( en dat is elke dag) blijft de afwas van de gasten nog wel eens lang op de tafels staan. Beetje rommelige indruk. Oorzaak te weinig personeel. Internet is alleen rondom de receptie gratis en werkt slecht tot dagen helemaal niet. Dit is niet meer van deze tijd.Volgens mij doen ze hier extra niets aan, de gasten moeten maar Wifi kopen. 5 euro per dag of 15 euro per week. Vernieuwingen /verbouwing/ opknappen/ van het hotel kunnen nog wel lang duren,omdat het harstikke druk is. Blijf jij thuis, komen er 10 anderen. Ze geven 4 sterren voor dit hotel , maar dat is het zeer zeker niet. Gezien de verhouding prijs/kwaliteit zal dit de doorslag geven dat veel mensen voor dit all inclusive hotel kiezen. ondanks de vele minpunten. Ik ga hier een volgende keer NIET meer naar toe, en probeer voor hetzelfde geld een ander hotel.

Kamertip: Kamers aan de buitenkant en bovenste verdiepingen zullen rustiger zijn.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner