“Beslist GEEN 4 **** sterren hotel !”
Beoordeling van Hotel Ibersol Son Caliu Mar

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Ibersol Son Caliu Mar
Beoordeeld als nr. 24 van 38 hotels in Palma Nova
28 juni 2015 beoordeeld

Mooie receptie met vriendelijk personeel. Franstalig, Engels, Italiaans en Duits.. Bij dit hotel ( 80 % franstalig georienteerd) zijn er kamers aan de buitenkant en aan de binnenkant (zwembadzijde) Wil je rust neem een kamer aan de buitenzijde.Geef dit op bij het boeken.. Wil je alles horen en zien (er is de hele dag muziek) kies dan de binnenzijde. Alle kamers hebben een balkon of beneden een terrasje. Badkamer is verouderd, en aan vervanging toe. Bijv. vieze kitranden langs bad ,slechte spiegel boven de wastafel en kranen die direct aan vervanging toe zijn. Slechte bedden, matrassen zijn aan vervanging toe. Ook is het hotel heel erg gehorig.Vooral van gasten die snachts of smorgens vroeg weg gaan. Niemand die daar iets van zegt. Wij lieten snachts de airco aanstaan om er minder van te horen. De balkons en terrasjes worden niet schoongemaakt. De fotoos van de kamers op internet zien er mooi uit. In de praktijk is dat wel anders.. Elke avond is er mooie entertainment (wel franstalig) met thema avonden incl, muziek en dans bij het zwembad. Slapen voor 24.00 uur is er dus aan de binnenzijde niet bij. !! Aan de buitenkant van het hotel is ook een groot zwembad m.n. voor kleine kinderen. Het is hier lekker rustig en prettig zitten. Smorgens handdoeken neerleggen gebeurt veel, en,ondanks dat dit staat aangegeven om het NIET te doen. Directie zegt niets..Er zijn dus te weinig ligstoelen aan de binnenzijde. ..Wij vonden het eten VOORTREFFELIJK . Ontbijt, lunch of diner maakt niet uit. Elke dag weer veel keus, variatie en alles vers, en met zorg bereid en wordt steeds voldoende aangevuld. Dit hotel heeft geen aparte gedeelten voor rokers.Dus rokers zitten op het grote buitenterras van het restaurant gewoon tussen de gasten. Binnen wordt er niet gerookt.Het grote binnenrestaurant heeft ook een rustig gedeelte, waar je met kleine kinderen toch rustig kunt zitten. Er zijn kinderstoelen aanwezig. Bij drukte ( en dat is elke dag) blijft de afwas van de gasten nog wel eens lang op de tafels staan. Beetje rommelige indruk. Oorzaak te weinig personeel. Internet is alleen rondom de receptie gratis en werkt slecht tot dagen helemaal niet. Dit is niet meer van deze tijd.Volgens mij doen ze hier extra niets aan, de gasten moeten maar Wifi kopen. 5 euro per dag of 15 euro per week. Vernieuwingen /verbouwing/ opknappen/ van het hotel kunnen nog wel lang duren,omdat het harstikke druk is. Blijf jij thuis, komen er 10 anderen. Ze geven 4 sterren voor dit hotel , maar dat is het zeer zeker niet. Gezien de verhouding prijs/kwaliteit zal dit de doorslag geven dat veel mensen voor dit all inclusive hotel kiezen. ondanks de vele minpunten. Ik ga hier een volgende keer NIET meer naar toe, en probeer voor hetzelfde geld een ander hotel.

Kamertip: Kamers aan de buitenkant en bovenste verdiepingen zullen rustiger zijn.
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner

23 juni 2015 beoordeeld

het hotel is erg Frans gericht, omdat er een Franse eigenaar is. De kamers van de Corendon gasten zijn de oudste en nog niet gerenoveerd.
Het is goed gelegen om uitstapjes te maken. de hoofstad Palma is heel goed te bereiken met de plaatselijke bus. Palma Nova is echt een hotelwijk. Je kan hier wel leuk wandelen, bijv naar de haven van het volgende dorp. Hier zijn luxeieuze jachten te zien.
Een eilandtoer is een aanrader. Leuke oude tram en treintjes.

Kamertip: probeer een gerenoveerde kamer te krijgen
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal hotel om met een aantal goede boeken een weekje te ontspannen. Verwacht geen super luxe resort maar gewoon een netjes hotel met goed en (redelijk) afwisselend eten. Personeel is vriendelijk en service - gericht. Locatie is "ok" maar leuker is het om een dagje een auto te huren en naar Soller te rijden waar de terrasjes een stuk gezelliger zijn. Dat kan trouwens ook met een idyllisch treintje.

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
20 mei 2015 beoordeeld

Als het Franse animatieteam niet voor zoveel geluidhinder zou zorgen (bijv tijdens het avondeten kun je elkaar aan tafel amper verstaan!) zou dit een perfect hotel zijn. Goed eten, vriendelijk personeel, prima kidsclub. Maar tussen 10.00 en 00.00 uur soms oorverdovende herrie en geen bereidheid daar iets aan te doen. Fransen maken de dienst uit, als Nederlandse gast moet je je maar aanpassen.

Kamertip: de 'rustige' kamers liggen aan de buitenkant van het hotel maar dan kijk je wel uit op een v ...
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
9 mei 2015 beoordeeld

Van buiten kan het hotel wel een verfje gebruiken, maar van binnen is alles fris en keurig. Uitstekende service, De hele dag door animatie voor jong en oud door Kids & Co en Club Lookéa. Buffet is erg uitgebreid en goed, Vriendelijke staff en een enthousiast animatieteam. Je hoeft het hotel eigenlijk bijna niet te verlaten. We hebben all- inclusieve geboekt en dan krijg je ook heel wat. Alleen de wi-fi mag beter. Verder niets op aan te merken, ga er graag weer terug en zeker gezien de temperatuur die tussen de 26 en 31 graden lag in deze week in mei.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
11 november 2014 beoordeeld

Hotel is goed en vriendelijk personeel. Het eten kan beter maar is niet slecht, veel keuze.
Wij waren met een kind van 3 en waren meer bij het kleine kinderbadje waar het rustiger was dan bij het centrale zwembad, genoeg ligbedden en parasols aldaar beschikbaar.
10 min lopen naar het mooie strand. Wifi werkt niet optimaal. Het hotel heeft geen grote massale sfeer dat is wel prettig, maar het is wel een groot hotel met veel mensen en dat merk je wel tijdens de eet tijden. Al met al, wel kunnen genieten van onze vakantie.

• Verbleef: September, 2014, reisde met familie
23 oktober 2014 beoordeeld

Ruime (wat gedateerde) kamer met balkon. Alles zat er wel in. Voor gerenoveerde kamers geldt een meerprijs. Kleine badkamer met douche-in-bad. Wij keken uit op de parkeerplaats. Kamers met uitzicht en balkon aan de zwembadzijde zijn rumoeriger. Er klinkt de hele dag muziek en heerlijke ligbedden staan (te) dicht op elkaar. Bij het olifanten-zwembad is het rustiger (geen muziek wel veel kleine kinderen) maar de bedden zijn er minder comfortabel. Frans georienteerd hotel, maar beslist niet hinderlijk. Animatieteam aanwezig, maar ook niet opdringerig. Eten voldoende keus, dus voor welk wat wils. Aangezien de maaltijden in buffetvorm zijn, is het wel wat heen en weer geloop van alle gasten. We hebben de hele week geen lege schalen gezien. Het personeel houdt alles goed in de gaten, Wij zaten hier op basis van all inclusive. Ben je overdag op pad en lunch je niet in het hotel dan kun je een lunchpakket klaarmaken. Ook drankjes zijn inbegrepen. Een all inclusieve formule trekt wel een bepaald publiek. Wij hebben het eiland met de huurauto en met de wandelschoenen verkend. Prachtig vooral het westen en noorden. Vanuit het hotel wandel je eenvoudig naar het strand. Je kunt een erg leuke wandeling over de boulevard maken. Wij hadden een pakketreis geboekt bij Corendon en vonden dat we veel waar voor ons geld kregen, terwijl we de hele dag op pad waren.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Palma Nova in overweging
op 0,2 km afstand
Globales Palmanova
nr. 15 van 38 in Palma Nova
1.495 beoordelingen
op 1,6 km afstand
Alua Palmanova Bay (ex Intertur)
Prijzen weergeven

In Hotel Ibersol Son Caliu Mar geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Ibersol Son Caliu Mar

Adres: Calle Voranova 6, 07181 Palma Nova, Calvia, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Calvia > Palma Nova
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Shuttlebusservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 24 van 38 hotels in Palma Nova
Prijsklasse: € 91 - € 347 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Ibersol Son Caliu Mar 4*
Aantal kamers: 311
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Booking.com, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Ibersol Son Caliu Mar met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?