“Heerlijke vakantie genoten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Ibersol Son Caliu Mar
Beoordeeld als nr. 24 van 38 hotels in Palma Nova
9 mei 2015 beoordeeld

Van buiten kan het hotel wel een verfje gebruiken, maar van binnen is alles fris en keurig. Uitstekende service, De hele dag door animatie voor jong en oud door Kids & Co en Club Lookéa. Buffet is erg uitgebreid en goed, Vriendelijke staff en een enthousiast animatieteam. Je hoeft het hotel eigenlijk bijna niet te verlaten. We hebben all- inclusieve geboekt en dan krijg je ook heel wat. Alleen de wi-fi mag beter. Verder niets op aan te merken, ga er graag weer terug en zeker gezien de temperatuur die tussen de 26 en 31 graden lag in deze week in mei.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

11 november 2014 beoordeeld

Hotel is goed en vriendelijk personeel. Het eten kan beter maar is niet slecht, veel keuze.
Wij waren met een kind van 3 en waren meer bij het kleine kinderbadje waar het rustiger was dan bij het centrale zwembad, genoeg ligbedden en parasols aldaar beschikbaar.
10 min lopen naar het mooie strand. Wifi werkt niet optimaal. Het hotel heeft geen grote massale sfeer dat is wel prettig, maar het is wel een groot hotel met veel mensen en dat merk je wel tijdens de eet tijden. Al met al, wel kunnen genieten van onze vakantie.

• Verbleef: September, 2014, reisde met familie
23 oktober 2014 beoordeeld

Ruime (wat gedateerde) kamer met balkon. Alles zat er wel in. Voor gerenoveerde kamers geldt een meerprijs. Kleine badkamer met douche-in-bad. Wij keken uit op de parkeerplaats. Kamers met uitzicht en balkon aan de zwembadzijde zijn rumoeriger. Er klinkt de hele dag muziek en heerlijke ligbedden staan (te) dicht op elkaar. Bij het olifanten-zwembad is het rustiger (geen muziek wel veel kleine kinderen) maar de bedden zijn er minder comfortabel. Frans georienteerd hotel, maar beslist niet hinderlijk. Animatieteam aanwezig, maar ook niet opdringerig. Eten voldoende keus, dus voor welk wat wils. Aangezien de maaltijden in buffetvorm zijn, is het wel wat heen en weer geloop van alle gasten. We hebben de hele week geen lege schalen gezien. Het personeel houdt alles goed in de gaten, Wij zaten hier op basis van all inclusive. Ben je overdag op pad en lunch je niet in het hotel dan kun je een lunchpakket klaarmaken. Ook drankjes zijn inbegrepen. Een all inclusieve formule trekt wel een bepaald publiek. Wij hebben het eiland met de huurauto en met de wandelschoenen verkend. Prachtig vooral het westen en noorden. Vanuit het hotel wandel je eenvoudig naar het strand. Je kunt een erg leuke wandeling over de boulevard maken. Wij hadden een pakketreis geboekt bij Corendon en vonden dat we veel waar voor ons geld kregen, terwijl we de hele dag op pad waren.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
5 oktober 2014 beoordeeld

Niet duur, goede kamer, goed bed, maar dit is het wel.... Wifi totaal onvoldoende,
eten: vreetschuur die niet echt slecht eten bood maar geen afwisseling, lage kwaliteit, vb: konfituur is marmelade van slechte kwaliteit in blikjes, geen bruin brood, vers fruit is onrijp en niet te eten, geen verse yohourt...
Héél lawaaierig, de ganse dag, gaat maar door tot rond 23.30.
Kamers zeer gehorig.
Tv géén nederlandse channel.

Nee...

Kamertip: Rechthoekige vorm van hotel met zwembad en animatie er midden in. Vraag kamer aan buitenzijde om er ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
26 september 2014 beoordeeld

Hotel ligt op 10 minuten lopen van het strand waar ligstoelen te huur zijn. De kamers liggen in een vierkant rond het mooie zwembad en naast het hotel is een tweede zwembad genaamd "De Olifant". De kamers zijn ruim en worden dagelijks schoon gemaakt. Het all inclusive eten is prima met voldoenden afwisseling. Personeel is heel vriendelijk en de animatie is ook zeer gevarieerd met als enige nadeel dat alles voor 90 % in de Franse taal wordt gebracht. Een rond tour over het eiland per bus, boot, tram en trein is aan te bevelen

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
15 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers met badkamer die dagelijks worden schoongemaakt.
Uitstekende ontbijt, lunch en dinerbuffetten met zeer veel keus.
Zeer vriendelijk personeel en een goed animatie team (weliswaar in de franse taal). Ideale ligging om met (huur) auto eiland te verkennen; want het eiland heeft meer te bieden dan alleen zon, zee en strand.
Ligging iets buiten Palmanova (Son Caliu)

Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
30 juli 2014 beoordeeld

met groep van 20 atleten ; strand op loopafstand 500m ; mooie atletiekpiste, maar wel 3km verder, dus auto is een vereiste voor spurters / springers / kampers.
Karaoke-bar zorgt wel voor veel lawaai in hotel ; gelukkig stopt dit om middernacht.

• Verbleef: April, 2014, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Palma Nova in overweging
op 0.2 km afstand
Apartotel Ponent Mar
nr. 1 van 1 in Son Caliu
541 beoordelingen
op 1.6 km afstand
Alua Palmanova Bay (ex Intertur)
op 1.2 km afstand
FERGUS Bermudas
FERGUS Bermudas
nr. 16 van 38 in Palma Nova
145 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Ibersol Son Caliu Mar geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Ibersol Son Caliu Mar

Adres: Calle Voranova 6, 07181 Palma Nova, Calvia, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Calvia > Palma Nova
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Shuttlebusservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 24 van 38 hotels in Palma Nova
Prijsklasse: € 92 - € 153 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Ibersol Son Caliu Mar 4*
Aantal kamers: 311
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, 5viajes2012 S.L., Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Ibersol Son Caliu Mar met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?