“Goed verzorgd restaurant, kwaliteits voedsel, maar duur.”
Beoordeling van Port O'Call

Port O'Call
Geclassificeerd als nr. 6 van 154 Restaurants in Palma Nova
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, prima kwaliteit. Personeel spreekt vloeiend engels en is goed betrokken bij de gasten. Vaak zit het wel vol als je laat aankomt, dus vroeg gaan kijken of reserveren is een aanrader.

2 september 2016 beoordeeld

het eten is van hele goede kwaliteit, de bediening is ook prima. het enige nadeel vonden we dat het in sneltreinvaart gaat. Als je gaat zitten heb je binnen 10 minuten je voorgerecht, direct gevolgd door je hoofdgerecht. Binnen een half uur of 3 kwartier sta je dan weer buiten. Niet even op je gemak een flesje wijn drinken, het gaat aan de lopende band door, tafels worden 3 keer of meer per avond gereserveerd. Jammer, is wel begrijpelijk omdat ze op 1 staan, maar voor de gast minder prettig.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Ziet er in vergelijking met alle buur restaurants erg mooi en eigentijds uit. Dit was een zeer positieve ervaring met een goede kaart en zeer accurate en prompte bediening.

5 augustus 2016 beoordeeld

Het eten is oké, niets speciaals, maar beter dan de meeste vreetschuren op de boulevard. De gangen volgen elkaar snel op, zodat je snel mogelijk weer vertrokken bent om plaats te maken voor volgende gasten. Nadat je betaald hebt gunnen ze je geen blik waardig meer en mag je vertrekken zonder gegroet te worden.

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier met vrouw en dochter gegeten ter afsluiting van onze vakantie. Als we dit eerder in onze vakantie hadden geweten waren we er wel vaker gaan eten. Het is ons zeer goed bevallen. Omdat het erg druk was moesten we wel 5 minuten wachten op ons tafeltje maar ja het is de moeite waard. De bediening is erg goed en vriendelijk. Het eten was verrukkelijk en goed betaalbaar.
Met 3 gangen en 2 drankjes waren wij € 100 kwijt.

Reizigers die Port O'Call bekeken, bekeken ook

In Port O'Call geweest? Deel je ervaringen!