“Uitstekende prijs kwaliteit”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
3 juni 2017 beoordeeld

heerlijk gegeten , aardige bediening. Het vlees was buitengewoon mals en smaakvol. Ook de toetjes zijn niet te versmaden.

David K, Propietario van Le P'tit Bistrot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2017

Dear Els,

Many thanks for your positive review. We make sure that the meat we serve is of top quality. Also, we are glad to hear that you liked our desserts, which are home-made and cooked with lots of love.

We hope to see you again soon,

Kind regards,

Le P'tit Bistrot, Palmanova

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten in dit lieflijke restaurant. Vriendelijk personeel, goede wijnen, heerlijk eten en dat alles voor een fijne prijs!

2 september 2016 beoordeeld

dit restaurant zit naast de nr. 1. de kwaliteit is bij de buren net iets beter, maar hier kun je ook lekker eten en wordt je niet zo opgejaagd. het is er gezellig en het eten is van goede kwaliteit

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine bistro met terras verraste met leuke kaart. De gegrilde avocado met spinazie, zalm en kaas is een echte aanrader. De Franse eigenaar is actief bij de tafels en er was op geen van de gerechten wat aan te merken. En natuurlijk sloten de verschillende crêpes het diner waardig af. We komen hier zeker nog een keer terug!

28 augustus 2015 beoordeeld

wij hebben 2 keer tapas besteld, was erg lekker, carpaccio, iberico ham, gamba's, allemaal lekker bereid en gezellig gegeten, je voelde je welkom

Reizigers die Le P'tit Bistrot bekeken, bekeken ook

Palma Nova, Calvia

In Le P'tit Bistrot geweest? Deel je ervaringen!