“September ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
BH Mallorca
Beoordeeld als nr. 14 van 31 hotels in Magalluf
30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan met 4 vrienden op 20 september naar Bh hotel magaluf, nog iets te doen dan of slaapt het hotel en nachtleven dan al?? Niet dat er dan niks meer te beleven valt enzo! Opstap nog iets open? Weet wel dat "the stage" gesloten is..

Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er wordt gezegd dat je om 14.00 uur in kunt checken. Klopt niet. Je mag pas om 16.00 uur je kamer in, dus als je vroeg landt heb je gewoon pech en moet je uren lang wachten.

De douche lekt, waardoor je hele slaapkamer blank staat na een douchebeurt.

De trap hallen en kamer gangen ruiken naar urine door het hele hotel heen. Dit komt waarschijnlijk door de grote hoeveelheid dronkenlappen en zeer groot tekort aan capabele schoonmakers, om te kotsen die geur hier. (Wat ook overal door het hotel heen te vinden is, hoopjes kots!)

Aller ergst is het lawaai de hele nacht door. Niet eventjes maar letterlijk de hele nacht. Geklop aan je deur, mensen die met glazen gooien, geschreeuw en gestamp in de hallen. Je doet letterlijk geen oog dicht.

Ik heb veel gezien, maar dit slaat echt alles. Nog nooit in zo'n slecht, smerig hotel geweest.
GA HIER NIET HEEN! een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
5 augustus 2016 beoordeeld

Ondanks dat we hier op vakantie waren om de locale clubs te bezoeken was het een té druk hotel met té veel lawaai. Rond 6u30 was het pas stil in het hotel en om 11u begon het lawaai opnieuw. Geen relaxte vakantie!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
20 oktober 2015 beoordeeld

Hotel is erg schoon, luxe, levendig. Eten is erg lekker. Ook kun je van 9:00 uur tot 20:00 uur de hele dag door eten en drinken. Eten wordt goed aangevuld. Veel verschillende soorten drinken en ze zijn niet zuinig met de alcohol in de cocktails. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. 3 zwembaden inclusief waterpark met spectaculaire glijbanen en Golfslagbad. ook is er de hele dag lekkere muziek bij het zwembad. Kamers zijn zeer groot (allemaal 5 persoons ook als je alleen bent) en schoon. Douche is perfect.

Kamertip: Allemaal hetzelfde. Ik zat in Block 4 kamer 301 en is perfect. Aan de niet-zwembad kant (De buitenka ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
CursachHotels, Guest Relations Manager van BH Mallorca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

Hallo Wallie75,

Dank u voor uw opmerkingen.

It makes us very happy to read that you had such a good time with us at BH Mallorca.

We're glad you enjoyed the food and drink. Did you try our Mexican and Asian themed nights in the restaurant? They were very popular.

All of our staff members try their best to make sure that each and every guest goes home with happy holiday memories, so it's lovely to read that you found our staff friendly and helpful.

Our Twisted Waterpark has been very successful this summer with hotel residents and day visitors alike. The slides are exciting and not for the faint hearted!

It would be lovely to see you again - so make sure you have a look at our great offers for summer 2016.

13 september 2015 beoordeeld

periode 9/2015.
Hotel geen 4 sterren, maar 2 waard. S'morgens ontbijt altijd hetzelfde: roereieren, spiegelei, spek en kippenworst, kaas en hesp en konfituur +cornflakes.
Rond de middag kip, snitsel, spaghetti, hamburger of s'avonds kip, ribbetjes, vis en chickendips, spaghetti - Een chineese avond gehad met kip curry en varkenvlees met zoetzure saus, loempia's en nog een ander deegsoort, indien je geen chinees lust, dan kon je spaghetti eten. Het eten was eetbaar, maar zeker geen 4 sterrenhotel eten.
Wij begrepen eerst niet waarom wij pas konden ontbijten om 11 uur s'morgens, maar na de eerste nacht begrepen wij het onmiddellijk. Je kan daar maar pas gaan slapen tussen 05.00 uur of 6.00 uur s'morgens. Hotel zit vol engelsmannen. geluidruchtig van 22.00 uur tot in de ochtend, Geen respect voor mensen die in het hotel willen slapen.
constant geroep van het ene terras naar het andere, feestjes in de kamer, roepen en zingen in de gangen, wildplassen, Non stop geroep en geluid. Een paar keer de security moeten bellen, maar die konden het aantal lawaaimakers niet aan. ik zag maar 1 security man voor 1500 mensen. En die deed dan zelfs niet zijn rondjes, die vonden we altijd terug bij de balie. We hebben 3 keer veranderd van kamer, maar helaas was dit geen oplossing. We hebben 7 dagen daar verbleven en hebben telkens 7 nachten niet geslapen. s'morgens van 6.00 uur tot 11.00 konden we iets slapen, waardoor onze voormiddag al voorbij was en we in de dag als zombies verder uitrusten in de ligzetels. Wij waren een gezin van 4,onze zoon 20 jaar en dochter 21 jaar vonden het hier ook een hel en willen hier nooit meer terugkomen. Geen respect. Voor mij is een hotel waar je kunt slapen s'nachts en niet een fuifkamer. Als mensen schrijven super geweldig, dan zijn dit toch de mensen die gaan slapen om 6 uur s'morgens. Veel geld kwijt - slechtste vakantie ooit. Op de site zouden ze moeten plaatsen. Slapen niet inbegrepen. S'morgens moet je om 11.00uur uitchecken waardoor je dus geen ontbijt meer krijgt en moet bijbetalen. Nog nooit meegemaakt.

• Verbleef: September, 2015, reisde met familie
CursachHotels, Guest Relations Manager van BH Mallorca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Hello Patty S,

Thank you for taking the time to review BH Mallorca. We truly value the opinions of our customers and we apologize that we did not meet your expectations.

As we explained to you in the resort, BH Mallorca is a hotel for young, lively travellers wishing to experience the well-known party area of Magaluf. We do not advertise to be a quiet, relaxing hotel although our dedicated security team are always available to ensure everyone can party in a safe, controlled environment with minimum disturbance to others.

We tried our best to accomodate your situation by changing your room to different areas, giving you advice on how to contact your booking agent etc, but as we explained to you, the hotel is for young guests who come to party and sleep late. The Magaluf area was not suited to you and your family.

Mallorca is a beautiful island with many exquisite locations to be discovered - we hope you find the area that best suits you.

10 augustus 2015 beoordeeld

In het hotel BH Mallorca werden mijn vriend en ik uitstekend onthaald. De vriendelijke onthaaljuffrouw, DJ, heeft ons alle informatie gegeven die we nodig hadden. Buiten dat ze ons informeerde over de hotelfaciliteiten heeft ze ons ook leuke tips gegeven over waar we naartoe konden gaan. In het hotel was het eten en de bediening super! We komen zeker nog eens terug!

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
CursachHotels, Guest Relations Manager van BH Mallorca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2015

Hello Imke M,

It's lovely to read such positive comments! Thank you for taking the time to write them!

DJ is a lovely girl and a valued member of our Experience Rep Team - we will pass on your kind comments.

We hope to see you again soon.

7 augustus 2015 beoordeeld

Het verblijf was super. Geweldig hotel en vriendelijk, spontaan, gastvrij personeel. Dj de rep heeft ons supergoed geholpen, ze zorgde ervoor dat wij ons meteen thuisvoelden! Onvergetelijke ervaring!!

Kamertip: Kamers aan zuidkant
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met vrienden
CursachHotels, Guest Relations Manager van BH Mallorca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2015

Hello Jos V,

Thank you for your review! It looks like you had a great time!

Dietje is a lovely girl and a valued member of our team - we will pass on your kind comments.

Make sure you come back and see us again soon!

Guest Services Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Magalluf bekeken
op 0,2 km afstand
BCM Hotel
nr. 24 van 31 in Magalluf
1.013 beoordelingen
Prijzen weergeven

In BH Mallorca geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over BH Mallorca

Adres: Avinguda Palmeres, 12, 07181 Magalluf, Calvia, Mallorca, Spanje (Voorheen Mallorca Rocks Hotel)
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Calvia > Magalluf
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 14 van 31 hotels in Magalluf
Prijsklasse: € 86 - € 277 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — BH Mallorca 4*
Aantal kamers: 656
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij BH Mallorca met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?