“Diner aan het strand”
Beoordeling van Bondi Beach Magaluf

Geclassificeerd als nr. 14 van 95 Restaurants in Magalluf
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond in Mallorca Magaluf besloten we dichtbij ons hotel een hapje te eten. Lopend langs de boulevard deden we indrukken op van de verschillende tentjes.

Bondi sprak ons het meeste aan en uiteindelijk zijn we daar dus neergestreken om een hapje te eten. De lichte moderne inrichting in combinatie met de kaart trok ons aan.

De bediening was vriendelijk en hielp ons netjes. Bij het uitvragen van onze menukeuze en het betalen van de rekening mochten ze ons wat sneller helpen, maar verder werden we prima geholpen.

Als hoofdgerecht had ik de tonijnsteak en mijn vriendin had een spies. Beiden waren heerlijk mals. Ook de huiswijn en het dessert waren goed te doen.

Voor ons een goed begin van een heerlijke vakantie.

relaciones p, Director de Relaciones Públicas van Bondi Beach Magaluf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2018

Hello Dennis S,

We are pleased to know that you and your girlfriend had a good start of your vacations with us. We only use fresh selected products cooked upon request, that is the reason your plates were deliciously tender. We wish the following days will be quite as good as the first one. Thank you for your review and enjoy!

Regards,

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut niet druk in deze periode van het jaar. Meer personeel dan klanten maar toch naar binnen gegaan vanwege de lekkere muziek en gezellige uitstraling. Eten was erg goed en de bediening zeer vriendelijk. Gaan hier zeker nog eens terug voor de lunch. Aanrader.

Bondi Beach M, Director de Relaciones Públicas van Bondi Beach Magaluf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Dear Roland V,
We appreciate your comment. We have been early birds this season and we feel prepared and excited to offer the best food and amazing cocktails to our clients. We are also happy to know you have enjoyed our very good food, our friendly service and our cozy atmosphere. We look forward for your next visit. Thank you for your recommendation.

Kind regards,

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hippe tent, mooie locatie. Wellicht zijn de cocktails heel lekker, maar het eten was erg gemiddeld. Niet slecht, maar niets bijzonders. De bediening was ook niet erg enthousiast nadat we eenmaal zaten. We moesten tot tweemaal toe vragen om een hoge stoel voor ons dochtertje nadat dit al toegezegd was.

24 januari 2017 beoordeeld

Ik kom graag in Bondi beach voor de cocktails. Ook kun je er goed snacken. Je kunt een vrienden kaart regelen waarmee je 10% korting krijgt op alle drankjes. Het personeel is super vriendelijk. Een heerlijke plek.

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

super locatie, leuk personeel en erg lekker eten! aanrader! 1x hier gedineerd, heerlijke vis gegeten. 1x geluncht en daarna blijven borrelen.

Bondi B, Gerente van Bondi Beach Magaluf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2016

A sido un placer tenerte en nuestro establecimiento gracias por tu comentario SALUDOS

Reizigers die Bondi Beach Magaluf bekeken, bekeken ook

In Bondi Beach Magaluf geweest? Deel je ervaringen!