“Heerlijk gegeten!”

Tomy Burguer
Geclassificeerd als nr. 2 van 100 Restaurants in Can Pastilla
Keukens: Pizzeria, Spaans
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker kunnen lunchen elke dag. Helemaal niet duur en een van de weinige plekken die gewoon een “normaal” broodje hebben tussen de middag.

Datum van bezoek: augustus 2018

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier voor een redelijke prijs goed eten
Altijd vriendelijk personeel.
Ze zijn behulpzaam en proberen u te begrijpen.
Ze praten een klein beetje Nederlands.

Datum van bezoek: juli 2018
25 juni 2018 beoordeeld

Lekkere hamburger gegeten voor niet te veel geld. Heel vriendelijke bediening. Ze spraken ook een beetje Nederlands.

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut de beste bediening op de boulevard. Eten erg lekker. En vers. Toiletten schoon. Heerlijk aan de boulevard. Wel weer veel Duitsers. Maar dat is overal daar helaas. Geen last van bij dit tentje. Je wordt behandeld als een vaste klant. Ik zou zeker hier nog eens lunchen.

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet veel zin om ver van ons hotel te gaan eten en kwamen hier langs, zag er goed uit. Heerlijk gegeten en uiterst vriendelijk geholpen ,voor een spotprijs. Een menu incl.drankje voor €8,50.

Reizigers die Tomy Burguer bekeken, bekeken ook

Playa de Palma, Mallorca

In Tomy Burguer geweest? Deel je ervaringen!