“Grote klasse”

Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Camp De Mar
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant met groot terras aan de golfbaan van Golf d'Andratx. Moet geweldige kok hebben.
's avonds op mooi terras uitstekend gegeten. Uitgebreide kaart met voldoende keuze. Prachtige sushi schotel. Vriendelijke en vlotte bediening. Voeg daarbij de mooie ligging aan de 18e hole en de fraaie sfeerverlichting en de avond kan niet stuk. Een absolute aanrader.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de hand van de beoordelingen van tripadvisor hier gaan eten.
Toen we aankwamen waren we al aangenaam verrast super mooie locatie, vriendelijk personeel,.....
Ons eten was super lekker het beste van heel ons verblijf alles is super vers en heerlijk.
Dit restaurant is een aanrader voor iedereen ! Meer dan een 10 op 10 waard!

2 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin van de avond, ondergaande zon na een prachtige dag. We hebben hier een mooie avond gehad met vriendelijke bediening in een voortreffelijke ambiance. De tuin is mooi, het terras in mooi.
Het eten is niet van ster-kwaliteit, maar wel zeer goed.

26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in stijlvolle ambiance, mooie, gedekte tafel op terras met uitzicht op de golf en prachtige ondergaande zon.

25 februari 2015 beoordeeld

Een geweldig Italiaans restaurant, hele fijne sfeer, ontzettend aardige bediening, prachtig terras en heerlijk eten! Een echte aanrader!

Reizigers die Campino Restaurante bekeken, bekeken ook

Camp De Mar, Mallorca

In Campino Restaurante geweest? Deel je ervaringen!