Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier 2 jaar geleden ook en ik moet melden dat de service graad alleen maar is toegenomen personeel waar je ook mee te maken krijgt van schoonmaak zwembad balie restaurant een dikke tien en ja veelal dezelfde als in 2016 zeg wat over het plezier om daar te mogen werken en natuurlijk het hotel lijdt ook wel een beetje aan het enorme bezoekersaantal en begint al een beetje te slijten her en der maar het gaat om de beleving en dat in zo’n groot hotel hoop echt voor hun dat het zo blijft

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
bonanza-playa, Director Comercial van Hotel Riu Palace Bonanza Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018

Sehr geehrter Gast,

wir bedanken uns bei Ihnen für Ihre gute Bewertung, und dass Sie uns helfen uns zu verbessern. Mit folgendem Promo-Code erhalten Sie einen Rabatt von 10% für Ihren nächsten Urlaub bei uns, gültig nur auf unserer Webseite.
9YA41G
Gerne können Sie den Promo-Code mit Freunden, Familienangehörigen und Kollegen teilen.

Mit freundlichen Grüßen

Beoordeeld op 27 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn hier buiten het seizoen geweest, fantastische ontvangst, prachtig zicht vanuit de kamer. Elke dag een leuke verrassing op de kamer ( flesje wijn, fruit, chocolade,..). Licht wat afgelegen, rustig, maar met de bus, die voor de deur stopt, ben je voor €1,5 op 15min in Palma. Voor ons de ideale combinatie van rust en uitgaan.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
bonanza-playa, Director Comercial van Hotel Riu Palace Bonanza Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017

Dear guest.
Thanks for your review, we really appreciate it and help us to improve. That's why we give you a promo-code for your next stay, you can share it or use it!
available only in our official site
Best regards
Team Hotel Riu Palace Bonanza Playa - Illetas

Beoordeeld op 23 oktober 2017

Heel goed hotel, vriendelijk personeel overal. Schoon hotel en mooie ruime kamers. Garageplaats is iets verderop maar perfect. Heerlijke badlakenservice. Uitzicht is altijd zeezicht. Het eten is zeer gevarieerd en super vers. Lekker dat het buffet afwisselende themabuffetten heeft. Aanrader, wij komen zeker eens terug.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het personeel verdient een dik compliment. Overal zijn ze vriendelijk, erg goed gedaan. Het is een redelijk groot hotel, dat merk je bij t ontbijt en diner. Op piekmomenten is er voor gezinnen (4 pers) een wachttijd. Niet onoverkomelijk echter. Veel duitse ouderse stellen. Veel duiters..;). Uitzicht vanuit t restaurant is super. Vanuit t zwembad ook. Het hotel is opgeknapt, dat zie je soms nog wel in details. Het ligt rustig. Weinig vermaak er om heen, wel wat winkeltjes en paar barretjes, maar kleinschalig (en dat vonden wij juist fijn). 10 minuten van Palma.
Kamers zijn prima. Bedden fijn ook. Schoonmaak is netjes.
Het ontbijt is verzorgd. Het diner is prima, maar niet over de top.
Al met al een prima, degelijke keus. Maakt de 4 sterren waar.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
bonanza-playa, Director Comercial van Hotel Riu Palace Bonanza Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Dear guest.
available only in our official site
Best regards
Team Hotel Riu Palace Bonanza Playa - Illetas

Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Voor een lang weekend Palma is dit een geweldig hotel. Kamers zijn super netjes en goed, met een mooi uitzicht op het zwembad en de zee.
Ontbijt is erg lekker en veel keuze. Ook het buffet ‘s avonds is neer dan de moeite waard.
Je kunt hier lekker luieren aan het zwembad en bij zee. Of anders met de taxi in 15 min. naar Palma stad.
Waren hier net vrienden/collega’s en hebben het geweldig gehad.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden