“Lekker dineren aan de zee”
Beoordeling van Hostal Playa

Hostal Playa
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Restaurants in Cala Santanyi
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond wezen eten bij Hostal Playa na een dagje strand bij Cala Santanyi.

Bediening is erg vriendelijk en het eten staat snel op tafel! Vooraf chickenwings en brood met aliolo op, de chickenwings zijn lekker maar er mist een sausje.

Als hoofdgerecht een portie frietjes met allerlei lekker sausjes van Heinz, de frietjes zijn erg lekker hier! De spaghetti bolognese was goed van smaak, wel erg veel. De pizza was ook heel lekker, zelf nog een aanpassing gedaan qua de ingrediënten en dit was voor de keuken geen probleem.

Prijs kwaliteit verhouding ook heel goed.

Al met al, heerlijk eten aan de zee na een lekker dagje strand. Zeker een aanrader!

Tip : Als je aan de zee wilt zitten is reserveren zeker nodig!

Datum van bezoek: augustus 2018

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een aantal jaren komen we hier tijdens onze vakanties in mallorca.
Meestal nuttigen we hier lunch, dit is altijd perfect, heerlijke gerechten, vriendelijk personeel en een prachtig uitzicht.

Datum van bezoek: juli 2017
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot veel andere restaurants is het personeel redelijk vriendelijk en snel. Eten was prima. Locatie perfect. Gezellig aan het strand.

Datum van bezoek: september 2016
7 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meer dan tien jaar komen wij bij dit restaurant op het strand van Cala Santanyi. Hier hebben ze echt goede Paella! Ook goede lunchgerechten zoals gebakken inktvisjes, piementos de padron, brood met knoflooksaus, etc. Het enige nadeel is dat ze de laatste jaren erg prijzig zijn geworden...... ( behalve de Paella).

Datum van bezoek: augustus 2015
19 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Een simpel eettentje direct aan het strand. Goed eten, goede en vriendelIjke service. Heerlijke mosselen. Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2013
    • Sfeer

Reizigers die Hostal Playa bekeken, bekeken ook

Cala Santanyi, Mallorca

In Hostal Playa geweest? Deel je ervaringen!