Beoordeeld op 5 augustus 2019

Groot hotel (moet je van houden) maar van zeer goede kwaliteit; de staf, animatie (ervaren mensen), faciliteiten en vooral de behulpzame staf van keuken en restaurant. Met een aantal voedselallergieen binnen de familie vooraf door ons reisbureau The Travel club op dit hotel gewezen en heeft verwachtingen overtroffen. Zelf ook nog vooraf rechtreeks contact gehad met het hotel en de medewerking was meer dan optimaal. De allergieen betreffen pinda, noten, ei, soja en bakkersgist en zoals vooraf beloofd werd er alles aan gedaan (elk dag rondje met de chef en alles vers en apart bereid) om ontspannen van het eten te kunnen genieten met veel keus en variatie. Aanrader dus. Daarnaast Mallorca topbestemming in het algemeen en veel keus en variatie in activiteiten op en om het hotel. huurauto is ook een aanrader,

Kamertip: Hotel is bijna dorpje op zich.Kamers 3000 nummers liggen net naast het '"centrum" 5 min lopen.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Bij aankomst (veel te laat vanwege vertragingen) snel geholpen zodat we vlug konden eten en kleine naar bed konden doen. Behulpzaam personeel bij de balie, hulp met bagage etc.

Het is een groot resort met verschillende baden, restaurants en kleine snacktentjes. Toch zijn we veel in de omgeving geweest. Het strandje wat er naast ligt was behoorlijk vies, veel stinkend rottend zeewier. Uiteindelijk zijn we nog 3 dagen naar cala d'or geweest.

Kamertip: wij zaten tegenover het strandje ongeveer, wel een eindje lopen naar hoofdrestaurant. aparte slaapkamer van woonkamer was ook prettig.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019

We (2 zussen) zijn 4 dagen naar Mallorca geweest om van een rustige vakantie te genieten. Dit is echter heel erg tegengevallen door ons verblijf in Iberostar Cala Barca.
Het hotel is geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Animaties: waren specifiek voor kinderen, dit tot max. 22u.

Zwembad: geen enkel rustige plaats te vinden zonder schreeuwende kinderen. De zwembadstolen waren erg oncomfortabel (minstens 10jaar oud).

Restaurant: leek erg op een schoolkantine. Overaal aanschuiven. Alle glazen, borden en bestekken waren vuil.
Je eet daar echt met lange tanden!!!
Geen variatie van dag tot dag.
Na de tweede dag waren we het eten al moe. (En zelfs ziek van geworden!)

Cooktails: puuuuur zuiker en chemies kleurstof, geen alcohol te proeven.
We kregen erg maaglast van!

Kamer: echt geen 4 steren kamer. Ook overaal rioolstank.

Gelukkig hadden we er een auto gehuurd en konden we naar mooie stranden gaan in de omgeving!

Personeel is zeer vriendelijk (obers en alle andere)
Receptiepersoneel niet erg behulpzaam.

Samengevat: overal erg DRUK, zeker geen aanrader als je met vrienden of als koppel wilt reizen.
Je zal aankomen bij een kinderverblijf, met duizende en duizenden kinderen, die schreuwen en huilen. De ouders willen hier er precies NIETS over doen!!!

Zeker geen 4 * hotel!!!
Geen geld waard!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 31 mei 2019

Een echt fijn hotel op dit prachtige eiland.

Het hotel heeft super goed eten, met thema avonden in het hoofdrestaurant (ongeveer 3 a 4 keer per week), een pizzeria tijdens de lunch wat een mexicaans buffetrestaurant wordt 's avonds en een mediterraans buffetrestaurant. Ook zijn er een aantal foodtrucks bij het kinderzwembad, die bieden wafels, pasta, noodles en ijs gedurende de dag.

Er zijn verschillende bars, 3 in het 'hoofd' gedeelte van het hotel, en 2 aan de andere kant van de weg. Hier kan je van alles krijgen; van (A-merk) drank en frisdranken totaan slushpuppy en sangria. Ze maken ook cocktails, maar deze komen uit een mengkraan waardoor ze niet geweldig smaken. Niet slecht, maar ook zeker niet geweldig. De sangria, de wijn en het bier zijn allen van goede kwaliteit.

Het hotel heeft 2 kanten; het gedeelte rondom de grootste zwembaden en alle restaurants, en aan de overkant van de weg. Dit wordt door touroperators en op de website gescheiden met 'priority location rooms' en non-priority location rooms. De priority location rooms zijn zeker aan te raden. Als je een lichte slaper bent zal ik je afraden om een kamer vlakbij het restaurant te nemen. Hier wordt van 's ochtends 6 uur tot 's avonds 23 uur gewerkt met veel bijkomend lawaai. Kamers zijn wel echt prachtig - als je een nieuwe / gerenoveerde kamer hebt!! Worden ontzettend goed schoongehouden. Er rijden wel golfkarretjes die je naar de andere kant van het hotel brengen. Ik denk dat als je de verste kamer hebt dat dit ongeveer 10 minuten lopen is.

Het hotel biedt een handdoekservice aan, je mag om 12uur je kamer verlaten, er is altijd wat te drinken te krijgen in de receptie. Er is een bagagekamer (onbemand/beveiligd), en het personeel spreekt verschirkkelijk veel talen (van Frans tot Duits, Nederlands, Engels, Spaans...). Personeel is vriendelijk, maar gehaast.

Het hotel zit in een prachtige omgeving, maar er is weinig te doen. Het hotel zelf heeft wat winkeltjes, maar er zit verder niets in de buurt. Porto Petro is zo'n 20 minuten lopen. Een auto is te huren in het hotel (vanaf 40/50 euro per dag). Er komt wel een bus voor bij het hotel.

De animatie is super. Het team is super vriendelijk, enthousiast en vrolijk. Voor kids zijn er 3 verschillende animatieclubs; 0-3 jaar, de monkey en de dolphin clubs die ook beiden hun eigen leeftijdsgrens hanteren. Het animatie team spreekt ook super veel talen!! Duits, Frans, Engels, Pools, Nederlands, Spaans, Catelaans.. Elke avond is er dan wel een show dan wel live muziek of een ander soort entertainment. Gezellige sfeer, met ook zeker professionele animatoren (danwel vanuit het animatieteam, danwel ingehuurd).

We hebben hier heerlijk genoten van onze 12 dagen, goed gegeten en fijn tot rust gekomen.

Kamertip: Niet bij het restaurant als je een slechte slaper bent!
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prachtig resort voor families. De ligging is afgelegen maar wel heel mooi.
Er is heel veel animatie voor jong en oud.
Het eten is oke maar het restaurant zelf is sorry dat ik het zeg een vreetschuur. Kan in mijn beleving wel iets aan de sfeer worden gedaan.
De kamers zijn prachtig en zeer ruim.
Personeel is zonder meer heel vriendelijk.
Het hotel ligt aan meerdere baaien dus neem je snorkelset mee.

Datum van verblijf: oktober 2018