“Heerlijk dineren op een top locatie ”
Beoordeling van Pura Vida

Pura Vida
Geclassificeerd als nr. 4 van 16 Restaurants in Cala Figuera
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar dagen terug bij Pura Vida gegeten.
Ik ben er voorheen al meerdere keren geweest, we wonen er namelijk maar 2 minuten lopen vanaf.

We hadden gereserveerd om first line te zitten maar we zaten uiteindelijk op de 3e rij, erg jammer.

Als drankje hadden we een cocktail, ik wist al dat deze prijzig waren, namelijk €9,50(!!) per stuk. Ik vind dat persoonlijk veel te duur.

Als voorgerecht hebben we de chicken stripes gedeeld, ook wel kip vingers. Deze stond voorheen nog niet op de kaart. De opmaak van het bord was weer top en de salade erbij was ook lekker. De kip zelf was ook heel lekker van smaak. De saus was een pinda saus, deze zou ik persoonlijk veranderen in een frisse saus.

Als hoofdgerecht hadden we de kip gevuld met kaas en rijst en de salade met gamba’s. Allebei erg lekker!!

De rekening was zoals gewoonlijk bij Pura Vida wel erg duur, houd hier rekening mee. Als je het te duur vindt kan je natuurlijk ook alleen komen voor een drankje en verder genieten van het uitzicht.

Als je lekker wilt eten op een prachtige locatie raad ik Pura Vida zeker aan!

Datum van bezoek: augustus 2018

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij het beste restaurant in Cala Figuera. Alles klopt, de bediening is zeer vriendelijk ( wel vooral Duits sprekend)
de locatie is echt fantastisch mooi met ver zicht over zee. Het eten is heerlijk ondanks de reviews iets negatiever zijn. Prijs is wel iets hoger dan andere restaurantjes in Cala Figuera.
Je krijgt in ieder geval tijd om van je drankje en gerechtje te genieten. Ik kom hier zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2018
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen al voor het uitzicht zeker de moeite waard. Zee, bootjes, misschien een zonsondergang. Inderdaad iets duurder dan de andere restaurantjes, maar de kwaliteit en het kader iets er.

Datum van bezoek: augustus 2017
1 november 2016 beoordeeld

Een restaurant met een mooie ligging. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je hebt er een prachtig uitzicht en als je wil kan je er in het zwembad ook nog een baantje trekken.

Datum van bezoek: oktober 2016
28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een groep van 11 personen, afgaande op een aantal beoordelingen, gingen we voor het uitzicht en niet persé voor het eten. Maar uiteindelijk bleek het eten lekker te zijn en de bediening goed (leuk zelfs) en het uitzicht is fantastisch! De kaart is wat beperkt en het is jammer dat je onder de 18 niet in het zwembad mag zwemmen! Maar verder een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Pura Vida bekeken, bekeken ook

Cala Santanyi, Mallorca

In Pura Vida geweest? Deel je ervaringen!