Beoordeeld op 1 augustus 2019

We zijn met familie naar Mallorca geweest en hebben 2 appartementen in complex "Bon Air" geboekt. Het is een complex dat in samenwerking met Appartementen playa Ferrera wordt beheerd. We hadden 2 niet gerenoveerde appartementen geboekt, maar kregen tot onze verbazing 2 gerenoveerde appartementen in gebouw 800! Deze zien er echt top uit, met een kleine correctie; de inventaris is echt karig, en de timer van de kookplaat werkte niet zo goed. Al met al toch een goede vakantie gehad, met de als altijd uitstekende service en de volle lach van de crew van playa ferrera!! Onze volgende reis zal zeker weer naar dit complex gaan!

Kamertip: Appartementen 700 en 800 zijn zeker de moeite waard. Voor gezinnen met kleine kinderen zouden wij 300 en/of 400 aanbevelen.
Datum van verblijf: juli 2019
Apt_Playa_Ferrera, Recepcionista van Apartamentos Playa Ferrera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Dear customer, thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your positive feedback about our hotel. It was a pleasure to have you here with us and we look forward to see you again next year.
Best regards.

Beoordeeld op 17 juni 2019

Begin mei hebben we in een gerenoveerd appartement (AQ) gezeten. Rustig gelegen aan de rand van Cala Ferrera. Allerlei fraaie baaien in de buurt. Voldoende voorzieningen op loop- of rijafstand. Allerlei interessante bezienswaardigheden op ca. 1uur rijden.

Kamertip: Begane grond van appartementen zijn goed toegankelijk voor mindervaliden
Datum van verblijf: mei 2019
Apt_Playa_Ferrera, Recepcionista van Apartamentos Playa Ferrera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2019

Dear customer. Thank you for sharing your experience with us. We are happy to know that you had a good time in our hotel, and we hope to see you soon.
Best regards

Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

Voor 2e jaar op rij geboekt bij Playa Ferrera Appartments en zeker niet de laatste keer. Wat we erg goed vonden, is de kamer (kies voor een refurbished appartement, nr. 313 is erg goed), de zwembaden, de entertaintmentshows, de klantvriendelijkheid en de gemoedelijke sfeer op het complex/ de ligging. Het enige wat we minder vonden, is het restaurant. Eén keer gegeten en prijs/kwaliteit was niet goed. De vriendelijke bediening maakte het wel weer erg goed. Afstand naar het centrum met vele restaurants en winkeltjes is ongeveer 10 minuten. Strand is, zelfs in oktober, nog erg druk. We komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2018
Apt_Playa_Ferrera, Recepcionista van Apartamentos Playa Ferrera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Dear customer, we appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. Hope to see you soon.
Best regards

Beoordeeld op 19 juli 2018

Prima appartement, we zaten in het gerenoveerde gedeelte en was veel beter/mooier dan we van te voren dachten. Ook werkt er zeer vriendelijk personeel en bij eventuele problemen wordt het direct opgelost.

Het appartement is lekker dicht bij het strand en het centrum binnen is 10 min aan te lopen ( onder weg naar het stadje waren onderweg al veel winkels/ restaurants)

we hebben een hele fijne vakantie gehad en een grote kans dat we hier nog een keer terug keren. Het enige jammere waren de kippen naast het appartement die konden heel veel herrie maken in de ochtend.

Datum van verblijf: juli 2018
playaferrera, RECEPTIONIST van Apartamentos Playa Ferrera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dear client, thank you for taking your time and sharing your experience with us.
We are happy to hear you enjoyed your stay!

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

We zitten in een prachtig gerenoveerd appartement! Mooi complex, erg huiselijk en goed personeel, aanrader! Veel mogelijkheden qua horecatijden, veel zwembaden,rustig en iedereen is erg behulpzaam en het eten is ook lekker!

Datum van verblijf: juli 2018
playaferrera, RECEPTIONIST van Apartamentos Playa Ferrera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Dear Customer. Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are happy you enjoyed your stay!
Saludos