“Aanrader!”
Beoordeling van Aquarius

Aquarius
Geclassificeerd als nr. 56 van 191 Restaurants in Cala d'Or
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een enorme aanrader! Heerlijk restaurant met goed eten. Zeer vriendelijke, snelle en kundige bediening. Ook heel kindvriendelijk en een geweldige entourage zo in de haven met een prachtig uitzicht!

Datum van bezoek: juli 2018

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant aan de jachthaven. Veel locals gaan er ook eten, altijd een goed teken.
Prima bediening en goede kwaliteit eten.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het beste adres in Cala D'Or. Eten is geweldig, de menukaart heel uitgebreid en alleszins betaalbaar. Goede wijnkaart, hele vriendelijke bediening en prima entourage. Hulde aan kok Manolo, gastvrouw Nieves en gastheer Lorenzo!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al 17 jaar in restaurant aquarius! Nog steeds dezelfde goede service, heerlijk eten,een hele goede keuken en vriendelijk personeel. Niet eens erg duur tegenover andere restaurants aan de andere kant van het eiland. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2018
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren beetje bang dat het te chique zou zijn, maar wat waren we aangenaam verrast. Top eten, top bediening, heerlijke wijn een waanzinnig uitzicht. Tot nu toe beste tent uit cala d'or. Je ziet ons vaker terug. Thanx.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Aquarius bekeken, bekeken ook

Cala d'Or, Mallorca
Cala d'Or, Mallorca

In Aquarius geweest? Deel je ervaringen!