5 weken geleden beoordeeld

4 dagen in club Martha. Eten was niet uitgebreid maar zeker goed van smaak.
Animatie was weg gezellig en deden goed hun best om iedereen bij de programma's te betrekken. Complimenten aan Jennifer die ons het gevoel gaf dat we meer dan welkom waren.

Datum van verblijf: september 2019
BLSH, Director de Relaciones con Clientes van Blue Sea Club Martha's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Donnav1038,
Het is ontzettend aardig van u een zo positief commentaar te publiceren en ons een zo goede score toe te kennen. Voor ons is het meest bevredigende te weten, dat gasten zich helemaal gelukkig hebben gevoeld tijdens hun verblijf.
Bovendien hebt u belangrijke aspecten benadrukt, zoals ons gastronomische aanbod of het geweldige werk dat onze medewerkers doen. Vooral Jennifer stuurt een warme groet.
Wij kunnen slechts afsluiten met u te bedanken, dat u ons voor uw vakantie gekozen heeft en hopen dat het niet de laatste keer is, dat u Mallorca en ons hotel bezocht hebt. U bent altijd van harte welkom in Blue Sea Club Martha's.

Beoordeeld op 13 september 2019

Toen we met de bus aankwamen bij het hotel waren we gelijk onder de indruk van het pand. Wat een groot en mooi complex! Omdat we 's ochtends aankwamen konden we nog niet direct naar de kamer. Dit was echter totaal niet erg, omdat we wel al gebruik mochten maken van het zwembad. Bij de receptie was een speciale kleedkamer met douche gemaakt, zodat we ons hier konden omkleden en de koffers kwijt konden. Top geregeld! Bij het zwembad hebben we meegedaan met de aquagym verzorgd door het Nederlandse meisje Liza van het animatieteam. Erg leuk! Wij kijken dan ook erg uit naar de rest van ons verblijf!

Beste Bbruintje,
Wij zijn erg blij te zien dat uw verblijf nu al een succes is en wij danken u dat u het zodanig gedeeld heeft met de andere lezers. Uw mening is zeer gunstig en bovendien heeft u ons de hoogst mogelijke score toegekend, waarvoor wij u oprecht hartelijk danken. Zoals ook voor de fantastische woorden over de faciliteiten en de activiteiten van ons hotel. Heel hartelijk bedankt.
Wij hopen dat de rest van uw vakantie fantastisch zal zijn en dat u geniet van het eiland Mallorca. Wij allen sturen u een hartelijke groet en hopen dat het niet de laatste keer zal zijn dat u ons bezoekt. Wees altijd opnieuw van harte welkom in Blue Sea Club Martha´s.

Beoordeeld op 11 september 2019

Hygiëne is hier erg verschillend in kamers, op onze eerste dag hadden we al last van kakkerlakken en zagen gauw dat er ook schimmel kalk in de badkamer te vinden is, niet oké voor 4 sterren! Personeel komt lacherig over als je iets meld aan het personeel. Toen wij ook hadden gemeld dat wij last hadden van kakkerlakken gaven ze ons natuurlijk niet een nieuwe kamer maar lieten ons eerst de hele hotelkamer onderspuiten (ZELF) met een spuit daar Tegen. Heeft niet geholpen en bleven maar komen. Al met al om een lang verhaal kort te maken, het hotel is prima ziet er goed bij binnenkomst maar ze moeten echt de kamers veel beter onderhouden, want je verwacht bij een 4 sterren hotel dat alles wel gewoon schoon is!

Taxi's ideaal zijn er snel, alleen voor jongeren zonder rijbewijs is dit niet echt een optie, als je je rijbewijs hebt kom je makkelijker bij plekken en scheeld je ook veel in je portomononee.

Datum van verblijf: september 2019
BLSH, Director de Relaciones con Clientes van Blue Sea Club Martha's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Geachte Elyas r

Het spijt ons te weten dat door de schuld van insecten uw verblijf niet naar tevredenheid is geweest en u ons daardoor een slechte score heeft gegeven. Helaas komen deze insecten vanwege het warme en vochtige klimaat vrij vaak voor op ons eiland. Ook het type grond en de tuinen rondom het complex maken het ze behoorlijk aantrekkelijk. Vanuit het hotel passen wij serieus de beste desinfectieprotocollen toe om te voorkomen dat ze in openbare ruimtes verschijnen; maar in uw geval was dat niet succesvol en wij bieden u hiervoor nogmaals onze excuses aan.

Aan de andere kant zijn wij ook verrast, dat u niet wist dat er niet dagelijks wordt schoongemaakt in onze vestiging. Het feit dat wij appartementen zijn, betekent dat schoonmaak niet dezelfde frequentie heeft als hotels. De meeste bezoekers zijn hier goed van op de hoogte, dus zij zijn er niet boos over. In tegenstelling hiertoe was u wel ontevreden met de service.

Om deze en om andere redenen kunnen wij alleen maar afscheid nemen met onze dank voor uw bezoek en onze herhaalde verontschuldigingen voor het niet voldoen aan uw verwachtingen.

Beoordeeld op 8 september 2019

De vakantie was erg geslaagd! Vooral genoten van het animatie team en het heerlijke eten. Ook erg fijn dat er een aantal Nederlandse personeelsleden tussen zaten (Chantal en Liza)! Super gedaan iedereen!

Datum van verblijf: augustus 2019
BLSH, Director de Relaciones con Clientes van Blue Sea Club Martha's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Hallo Janieknb,

Wij zijn erg gevleid om reacties zoals die van u te lezen, u bent erg aardig geweest. Het maakt ons trots te weten dat uw vakantie een succes is geweest en dat u hebt besloten deze te delen.

Wij danken u voor zowel uw goede score als uw woorden aan ons geweldige animatieteam, vooral aan Chantal en Liza, die u een knuffel sturen als dank.

Tot slot danken wij u voor uw bezoek en sturen u een hartelijke groet vanuit Blue Sea Club Martha's. U bent altijd opnieuw van harte welkom.

Beoordeeld op 8 september 2019

Super mooi hotel en omgeving. We hebben genoten van het weer en het eten en ook zeker van de animatie. Mooie shows. De kinderen waren gek op de activiteiten en leuke liedjes en vooral op dat blonde meisje Lisa

Datum van verblijf: september 2019
BLSH, Director de Relaciones con Clientes van Blue Sea Club Martha's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Lieve Mirjammmmmmmmmm
U bent heel erg aardig geweest om uw hoge tevredenheid te delen en om ons een zo hoge score te geven. Wij danken u met heel ons hart. Wij zijn blij te zien dat zowel u als uw mooie familie hebt genoten van uw verblijf en dat niet alleen de faciliteiten, maar ook speciaal de animatie, uw ervaring geweldig hebben gemaakt. Nogmaals dank voor het delen en dat u onze gast was. Wees altijd opnieuw van harte welkom in Blue Sea Club Martha's.