Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, fijn dat je in het Nederlands kunt communiceren.De kamers zijn mooi groot met een handige keuken.
Het ontbijt is toppie!
Het balkon is lekker groot, waar je kunt zitten en op ligbedjes kunt liggen.
Minpuntje is dat het erg gehorig is. Veel last van muziek op de binnenplaats en de buren hoor je praten door de muren.
Verder een prima goed hotel!!!

Datum van verblijf: mei 2018
BLS H, Director de Relaciones con Clientes van Blue Sea Club Martha's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Hallo Margreet J
Het is erg aardig van u een beetje van uw tijd te besteden aan de zo positieve waardering over uw verblijf in ons Hotel en dat waarderen wij oprecht. Wij lezen uw mening en suggestie aandachtig, welke ons zeer demonstreren dat u, ondanks alles, een aangename vakantie in onze Club heeft doorgebracht. Ook waarderen wij uw positieve vermelding over het werk van ons personeel, speciaal de moeite die wij nemen u in uw eigen taal te helpen. Voor het overige en ter afsluiting willen wij graag denken dat het niet de laatste keer is geweest, dat wij elkaar gezien hebben en dat u ons wellicht weer bezoekt in de toekomst. U bent altijd wederom van harte welkom in BLS Club Marta's!

Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een fijne week bij Martha’s gehad. Kregen altijd nieuwe handdoeken. Restaurant en bar zijn simpel maar prima. Complex is netjes. Achterste appartementen (gebouw 6) zijn tot 23.30 wel erg onderhevig aan extreem harde muziek van de entertainment. Gelukkig sliepen onze kinderen er door heen.

Datum van verblijf: mei 2018
BLS H, Director de Relaciones con Clientes van Blue Sea Club Martha's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Beste Tjeerd B
Het verheugt ons te weten dat, afgezien van de last van de muziek, u uiteindelijk een aangenaam verblijf in onze appartementen had. Wij waarderen het ten zeerste dat u het zo gepubliceerd heeft voor de rest van de lezers en ons bovendien een zo hoge score heeft gegeven. Ook waarderen wij zeer de mooie vermeldingen over de faciliteiten en bovenal over het personeel. Het schoonmaakteam is erg blij te weten, dat hun werk u zo tevreden gesteld heeft. Dit alles is heel erg aardig van u. Wij hopen dat het niet de laatste keer was dat u ons bezocht. U bent altijd weer van harte welkom. Een hartelijke groet vanuit Blue Sea Club Martha's!

Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is een heel goed onderhouden complex met fantastisch personeel.
De kamers zijn ruim met grote bedden en een goed uitgeruste kitchenette.
Elke kamer heeft een mooi terras.
Rond het hotel zijn heel erg veel bars en restaurants.
Een echte aanrader voor iedereen.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde alleen
BLS H, Director de Relaciones con Clientes van Blue Sea Club Martha's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2018

Hallo Rein C
U bent ontzettend aardig geweest om een zo positief commentaar te geven over uw verblijf in ons hotel en dat waarderen wij uit de grond van ons hart. Ook door ons de hoogst mogelijke score te geven. Het is niet makkelijk om 6/6 te bereiken, daarom voelen wij ons nóg trotser. Het is voor ons het allerbelangrijkste dat onze gasten een aangenaam verblijf hebben. Daarom zijn wij zeer blij te zien dat wij dat in uw geval bereikt hebben.
Nogmaals hartelijk dank dat u ons bezocht heeft en u bent altijd weer van harte welkom.

Beoordeeld op 23 oktober 2017

Wilden even een weekje weg,maar door de school vakanties was dat nog niet zo eenvoudig. Konden alleen weg tussen 15 en 22 oktober. Dus op naar het reisbureau en kwam club martha's als beste bestemming naar ons idee uit de bus. Waren hier vorig jaar ook al geweest, wat goed bevallen was dus was de keus niet zo moeilijk. Ook deze keer is het ons wederom goed bevallen. Hadden half pension en het eten is best wel gevarieerd en er zit voor ieders gading wel wat tussen. Het is geen 4 of 5 sterren locatie maar zeker voor gezinnen best wel aan te bevelen. Ons apartement met een aparte slaapkamer is redelijk groot te noemen. Het enigste minpuntje zijn de mensen die dit boeken. Als je kinderen bij je hebt,dan hoor je ze onder controle te houden en niet door de eetruimte te laten rennen daar er meer mensen gebruik van maken. Als je 'savonds voor je avond eten gebruik maak van deze ruimte, kleed je dan een beetje netjes aan en kom NIET in korte broek. Heb een beetje respect voor elkaar,dat vergroot de vakantie vreugde.

Kamertip: Kamers die beginnen met een 6 dus bv. in ons geval 6212 hebben een leuker uitzicht.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

10 jaar geleden eerder geweest. Nu terug gekomen, schoonmakers maken hoofdbedden wel op andere niet. Komen maar 2 a 3 keer in de week (kan meer) en het appartement is erg gehorig. Wel goede service vanuit de balie als je bijvoorbeeld een nieuw handdoeken pakket wilt. Wel mooi zwembad, maar huisjes / kamers waren erg oud (die wij hadden) zoals zielige keuken zonder spatel etc.

Datum van verblijf: oktober 2017