“Perfecte rustige ligging op 5 min loopafstand van het centrum”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Apartamentos Cala d'Or Playa
Beoordeeld als nr. 6 van 46 hotels in Cala d'Or
17 mei 2017 beoordeeld

Appartement heel netjes, ruim terras met zeezicht (wel deels op een dak van het lagere gebouw voor ons). Heel schoon. Elke dag schone handdoeken. Functioneel en modern ingericht. Geen gebruik gemaakt van het zwembad, zag er verder prima uit, wel veel rijen ligbedden, komt beetje massaal over. Gratis parkeerplaats is ook handig. Hebben appartement kunnen houden tot einde vd dag ivm late terugvlucht tegen betaling van Eur 35.

Kamertip: Wij hadden een gerenoveerd appartement, zijn modern en goed ingericht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie

28 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben hier met heel veel plezier gezeten. Heerlijk ruime appartementen met een zeer ruim balkon. Beetje gedateerd maar goed, schoon en ruim. Een heerlijk zwembad, lekkere grote parasols met een heel gezellig terras aan het zwembad. Wij hebben daar altijd een heerlijke lunch gegeten aan de rand van het zwembad. Super. Vooral een super complex voor gezinnen met kinderen - een geweldig leuk water speelplaats voor de kleintjes. Het complex had voor mijn één groot nadeel - Je kon geen zee zien en/of horen. Dat is voor mij een groot gemis.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt naast station en kasteel, beide goed bereikbaar
Kamers zijn schoon
Receptie is vriendelijk
Bediening van de bar is matig tot slecht, luisteren niet en doen niet de extra stap om het gezellig te maken
Verder Engels is een probleem bij deze bar

Iedere avond met een groep van 20 personen gegeten.
Eten was matig, speciale maaltijden kwamen te laat of waren vergeten
Wijn was goed.

Vergader faciliteiten waren redelijk, ruimte was wel te koud door niet goed sluitende ramen en deuren, veel tocht

Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
CalaDorPlaya, Director de Relaciones con Clientes van Apartamentos Cala d'Or Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2016

Dear Guest:
Thank you for taking a few minutes of your valuable time.
Sorry that your perception has been negative and could not enjoy a stay as expected.
Your feedback in invaluable and they are taken into account and scaled our Management.
Regards,
Cala d'or Playa

7 oktober 2016 beoordeeld

3sterren zeker waard We hadden n gerenoveerde appartement ,uitstekend,3 hoog met n mooi uitzicht,alleen weinig waterdruk uit de douche.Iedereen die daar werkten zeer vriendelijk Het animatieteam zeer leuk voor kinderen ,ook voor volwassenen.Het complex heel geschikt voor gezinnen . T is n mooie locatie,rustig ook wel De stranden zijn zeer dichtbij . Wij hebben t enorm naar ons zin gehad!

Kamertip: N gerenoveerde kamer is t geld waard.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zet voor u hier een samenvatting van de belangrijke dingen die de doorbraak kunnen worden voor u of u naar Cala d'Or Playa gaat voor een verblijf.

Appartement : Het appartement is mooi en modern ingericht. Het is voor zien van een badkamer, 1 twee persoonsbed met mogelijk voor nog 2 slaapbanken erbij voor 1 persoon per bank. Het appartement is ook voorzien van een balkon, op het balkon staan 4 stoelen, 1 tafel en een droogrek

Zwembad: het zwembad valt erg tegen. De grote van het zwembad is in realiteit erg klein en de handdoeken die er voor 10 uur liggen die dan zouden weggehaald worden die worden niet weggehaald, daardoor heb je weinig kans op een bedje in de schaduw

Animatie: de animatie vind ik echt een 10 waard ze hebben een druk maar leuk programma. Tijdens mij verblijf heb ik met opvallend veel activiteiten meegedaan van de animatie. Er is voor jong en oud genoeg te doen elke avond staat er een luchtkussen voor de kleine en na de minidisco komen er leuke shows door de animatie zelf

Eten/bediening: de bediening heeft altijd genoeg mensen klaar staan voor het aantal mensen dat er die avond komt en de bediening serveert je altijd met een lach. Het eten zelf is niet uitgebreid en mijn mening is dan ook dat je beter buiten de deur kan eten.

WiFi: de wifi rond het zwembad is gratis en nog redelijk goed,echter is de WiFi bij het appartement echt heel duur voor de WiFi dat je krijgt wij waren met 4 man en maar 2 hadden constant redelijke WiFi,bij de andere 2 viel hij steeds uit en moest je steeds weer een lang wachtwoord invoeren( zo was de mijne 7DydQ6ywwcU)

Receptie: de receptie is erg vriendelijk en helpt je goed als je een vraag hebt of je wilt iets doen zoals geld wisselen.

De ligging: De ligging van het hotel vond ik zelf erg goed. Je had geen last van de drukte in de stad maar het hotel lag niet ver van de stad vandaan. Het hotel ligt ook helemaal niet ver van de zee vandaan het is ongeveer 3-5 minuutjes lopen

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoon en goed onderhouden complex.
Entertainment is erg goed. Ze zijn de hele dag actief zonder storend te zijn. Leuke, enthousiaste mensen.
Ligging is perfect. In de straat zit een heerlijk Indiaas restaurant.

Het reserveren van de ligbedden bij het zwembad is zeer storend. Mensen staan om half 9 in de rij!
Als je om half 10 komt is er geen vrij bedje meer (laat staan in de schaduw). Dit zou ik minder erg vinden als alle bedjes zouden worden gebruikt. Maar ze zijn leeg. Na klagen komt er een man bedjes schuiven maar hij durft geen handdoek weg te halen. Slecht! Zie foto.

Gehorige kamers. We werden paar keer per nacht wakker door herrie van andere gasten.

Zwembad en splashpark heel leuk!
Goede schoonmaak. Ruime balkons.
Fijn dat wifi gratis is bij de receptie en zwembad.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel veel luidruchtige Britten.
Wanneer je met kleine kinderen op vakantie gaat is dit niet het juiste hotel.
Avond animatie begint om 20u30 tot 00u00
Muziek staat dan super luid.
Waardoor de kleine mannen niet kunnen slapen.
Voor de rust moet je hier niet zijn.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Cala d'Or bekeken
op 0,3 km afstand
Inturotel Cala Azul Garden
nr. 7 van 46 in Cala d'Or
529 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Apartamentos Cala d'Or Playa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Apartamentos Cala d'Or Playa

Adres: Avenida Punta Grossa 1, 07660 Cala d'Or, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Cala d'Or
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 4 hotel aan het strand in Cala d'Or
Nr. 5 familiehotel in Cala d'Or
Nr. 16 romantisch hotel in Cala d'Or
Prijsklasse: € 50 - € 244 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Apartamentos Cala d'Or Playa 3*
Aantal kamers: 116
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Apartamentos Cala d'Or Playa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Apartamentos Cala d`Or Playa Hotel Cala d`Or
Playa Apartments Cala d Or
Playa Apartments Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?