Barcelo Ponent Playa(Cala d'Or)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 300 per nacht.

Gratis annuleren tot 22/07
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 398 per nacht.

Inturotel Sa Marina(Cala d'Or)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
  • Zwembad
Sol Cala d'Or by Melia Apartamentos(Cala d'Or)(Heel veel waar voor je geld!)
Melia.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

• Aan het strand
  • Aan het strand
Sentido Tucan(Cala d'Or)
Gratis annuleren tot 21/07
  • Zwembad
Gavimar Ariel Chico Club Resort(Cala d'Or)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel D'Or(Cala d'Or)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
28 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben hier met heel veel plezier gezeten. Heerlijk ruime appartementen met een zeer ruim balkon. Beetje gedateerd maar goed, schoon en ruim. Een heerlijk zwembad, lekkere grote parasols met een heel gezellig terras aan het zwembad. Wij hebben daar altijd een heerlijke lunch gegeten aan de rand van het zwembad. Super. Vooral een super complex voor gezinnen met kinderen - een geweldig leuk water speelplaats voor de kleintjes. Het complex had voor mijn één groot nadeel - Je kon geen zee zien en/of horen. Dat is voor mij een groot gemis.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt naast station en kasteel, beide goed bereikbaar
Kamers zijn schoon
Receptie is vriendelijk
Bediening van de bar is matig tot slecht, luisteren niet en doen niet de extra stap om het gezellig te maken
Verder Engels is een probleem bij deze bar

Iedere avond met een groep van 20 personen gegeten.
Eten was matig, speciale maaltijden kwamen te laat of waren vergeten
Wijn was goed.

Vergader faciliteiten waren redelijk, ruimte was wel te koud door niet goed sluitende ramen en deuren, veel tocht

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
CalaDorPlaya, Director de Relaciones con Clientes van Apartamentos Cala d'Or Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2016

Dear Guest:
Thank you for taking a few minutes of your valuable time.
Sorry that your perception has been negative and could not enjoy a stay as expected.
Your feedback in invaluable and they are taken into account and scaled our Management.
Regards,
Cala d'or Playa

7 oktober 2016 beoordeeld

3sterren zeker waard We hadden n gerenoveerde appartement ,uitstekend,3 hoog met n mooi uitzicht,alleen weinig waterdruk uit de douche.Iedereen die daar werkten zeer vriendelijk Het animatieteam zeer leuk voor kinderen ,ook voor volwassenen.Het complex heel geschikt voor gezinnen . T is n mooie locatie,rustig ook wel De stranden zijn zeer dichtbij . Wij hebben t enorm naar ons zin gehad!

Kamertip: N gerenoveerde kamer is t geld waard.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zet voor u hier een samenvatting van de belangrijke dingen die de doorbraak kunnen worden voor u of u naar Cala d'Or Playa gaat voor een verblijf.

Appartement : Het appartement is mooi en modern ingericht. Het is voor zien van een badkamer, 1 twee persoonsbed met mogelijk voor nog 2 slaapbanken erbij voor 1 persoon per bank. Het appartement is ook voorzien van een balkon, op het balkon staan 4 stoelen, 1 tafel en een droogrek

Zwembad: het zwembad valt erg tegen. De grote van het zwembad is in realiteit erg klein en de handdoeken die er voor 10 uur liggen die dan zouden weggehaald worden die worden niet weggehaald, daardoor heb je weinig kans op een bedje in de schaduw

Animatie: de animatie vind ik echt een 10 waard ze hebben een druk maar leuk programma. Tijdens mij verblijf heb ik met opvallend veel activiteiten meegedaan van de animatie. Er is voor jong en oud genoeg te doen elke avond staat er een luchtkussen voor de kleine en na de minidisco komen er leuke shows door de animatie zelf

Eten/bediening: de bediening heeft altijd genoeg mensen klaar staan voor het aantal mensen dat er die avond komt en de bediening serveert je altijd met een lach. Het eten zelf is niet uitgebreid en mijn mening is dan ook dat je beter buiten de deur kan eten.

WiFi: de wifi rond het zwembad is gratis en nog redelijk goed,echter is de WiFi bij het appartement echt heel duur voor de WiFi dat je krijgt wij waren met 4 man en maar 2 hadden constant redelijke WiFi,bij de andere 2 viel hij steeds uit en moest je steeds weer een lang wachtwoord invoeren( zo was de mijne 7DydQ6ywwcU)

Receptie: de receptie is erg vriendelijk en helpt je goed als je een vraag hebt of je wilt iets doen zoals geld wisselen.

De ligging: De ligging van het hotel vond ik zelf erg goed. Je had geen last van de drukte in de stad maar het hotel lag niet ver van de stad vandaan. Het hotel ligt ook helemaal niet ver van de zee vandaan het is ongeveer 3-5 minuutjes lopen

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoon en goed onderhouden complex.
Entertainment is erg goed. Ze zijn de hele dag actief zonder storend te zijn. Leuke, enthousiaste mensen.
Ligging is perfect. In de straat zit een heerlijk Indiaas restaurant.

Het reserveren van de ligbedden bij het zwembad is zeer storend. Mensen staan om half 9 in de rij!
Als je om half 10 komt is er geen vrij bedje meer (laat staan in de schaduw). Dit zou ik minder erg vinden als alle bedjes zouden worden gebruikt. Maar ze zijn leeg. Na klagen komt er een man bedjes schuiven maar hij durft geen handdoek weg te halen. Slecht! Zie foto.

Gehorige kamers. We werden paar keer per nacht wakker door herrie van andere gasten.

Zwembad en splashpark heel leuk!
Goede schoonmaak. Ruime balkons.
Fijn dat wifi gratis is bij de receptie en zwembad.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie