Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ik verbleef hier een week in oktober met mijn vriend. De locatie van het hotel is super. Overal zit je dichtbij, strand / winkels /restaurants en natuur. De inrichting van de kamer en het hotel is basic, maar alles is er en het is er erg schoon. Iedere dag een keurig opgemaakt bedje en schone handdoeken. Wij hebben in de avond ook een aantal keren in het hotel gegeten, omdat het buffet zo lekker is. Ook een heerlijk dessertbuffet iedere avond ( hoogtepunt de ijstaart met merengue!) er wordt van alles georganiseerd voor kinderen en voor volwassen ook. Wie zin heeft kan mee doen. Ik zou dit hotel wel aanraden.

Datum van verblijf: oktober 2018
HotelCalaFerrera, RECEPCION van Hotel Cala Ferrera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2018

Dear client,
thank you very much for the review of our hotel. Your opinion is important to us and your remarks will be passed on to our hotel management.
Maybe we can welcome you another time again.

Kind regards

Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Doorsnee hotel gelegen aan een prachtige baai.
Lekker zwembad naast het hotel wat uitkijkt op de azuurblauwe baai.
Verder niet veel luxe naar voor drie staten prima.
Ontbijt was goed ieder dag.
Diner is voor onze Engelse aardbol bewoners bedoeld, de rest van Europa eet dit niet denk ik.
Verder prima verblijf achter de rug met maar één echt minpunt,
Het ontbreken van airco op de kamers.

Datum van verblijf: juli 2018
HotelCalaFerrera, RECEPCION van Hotel Cala Ferrera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Estimado cliente
Gracias por opinar sobre nuestro hotel. Sus comentarios serán remitidos a la dirección del hotel.

Beoordeeld op 9 juli 2018

Hotelkamer was niet zo groot, maaltijden zijn goed en gevarieerd. Iedere dag schone handdoeken gekregen. Personeel is heel vriendelijk en klantgericht. Hotel heeft een mooi terras met een prachtig uitzicht op de baai en een trap naar beneden naar het strand.
Ik had pech met een koffer die niet open wilde, de klusman heeft die met 2 schroevendraaiers netjes opengemaakt, de koffer op het vliegveld laten plastificeren, ik ben er goed mee thuis gekomen en de koffer is gerepareerd.

Datum van verblijf: juni 2018
HotelCalaFerrera, RECEPCION van Hotel Cala Ferrera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt op een super locatie met uitzicht op een baai! Ontbijt was lekker en vers, voor ieder wat wils. Kamers netjes en goed schoon. Geen luxe, maar je slaapt er enkel met de goeie tempraturen. Werknemers aan de balie erg behulpzaam.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen
HotelCalaFerrera, RECEPCION van Hotel Cala Ferrera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2018

Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Het grootste pluspunt van dit hotel is de prachtige ligging in een baai. Je hebt mooi uitzicht en je loopt zo naar het strand (2 min). We hadden een kamer aan de straat-kant. Vrij klein en simpel, maar wel schoon. Minpuntje is wel dat de bedden uit elkaar schuiven (zijn op wielen) en dat je 's nachts soms wakker wordt van het verkeer. Het eten is ondermaats. Vrij vet, weinig keuze en veelal hetzelfde. Gelukkig zijn er wel genoeg restaurants in de omgeving om af en toe wat anders te eten. Verder is het personeel vriendelijk en is er iedere avond animatie voor de kinderen.

Datum van verblijf: augustus 2017
HotelCalaFerrera, RECEPCION van Hotel Cala Ferrera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Dear guest,

thank you very much for your comment on our hotel. Your remarks will be passed on to our hotel management.

Kind regards,