“Gezellig restaurant!”

Geclassificeerd als nr. 60 van 182 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele goede tapas met hele lekkere drankjes. Ook het personeel is heel aardig. Wij komen nog eens terug!

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vriendin hebben hier geweldige tappas op!! Ook het personeel was super vlot en uitermate vriendelijk!

22 juni 2018 beoordeeld

We waren met onze 2 kinderen. OLeuk en gezellig restaurant! Vriendelijke service en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons bezoek aan Calle D’Or liepen we langs Los Amigos en hadden we trek. De tapas bij Los Amigos trokken ons aan en we besloten aan te schuiven op het terras. Het persoonlijk bleek Nederlands te zijn, wat communiceren natuurlijk peaktisch maakt maar, volgens mij, ook iets zegt over het restaurant zelf. Nee, niet authentiek Spaans maar eerder een soort La Cubanita op Mallorca. Dat is ook onze conclusie achteraf. Het eten was goed te doen, maar niet hoogstaand. Het personeel was vriendelijk, maar niet snel en de prijs was laag mede gezien het feit dat we vroeg aanschoven en ze met twee tarieven werken (ik meen voor en na 18.00 uur).

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras kan je hier heerlijke cocktails drinken en tapas eten. De aardbei mojito is een echte aanrader net als de tientallen tapas. Mijn vriendin had een salade( de kleine) dit was riant gevuld met kip een echte aanrader los Amigos. Wij hebben hier 3 keer gegeten. Bediening is erg vriendelijk en attent, ook voor vragen over denomgeving kan je hier terecht.

Reizigers die Los Amigos bekeken, bekeken ook

Cala d'Or, Mallorca
Cala d'Or, Mallorca

In Los Amigos geweest? Deel je ervaringen!