“Prima eetgelegenheid”

Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn 2 keer bij dit restaurant wezen eten.
Kleinschalig,Nederlands sprekende dame in de bediening.
Uitzicht op de marina.
Wel een beperkte kaart met wat exclusievere gerechten dan standaard.
Minder geschikt voor kinderen.
Alle gerechten zijn wel van hoge kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2018

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terecht gekomen op onze eerste avond in cala d'or. Lekkere en verse Franse keuken. De kaart met formules schrok ons eerst een beetje af maar na het voorgerecht 'cassolet met morilles' was dit gevoel volledig voorbij. We hebben een heel gezellige avond gehad met lekkere gerechten en wijnen met daarna nog een zelf gemaakte digestif van de zaak ...een aanrader !!!

Datum van bezoek: september 2018
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met zeer gastvrij personeel, vooral de nederlands sprekende serveerster was heel gastvrij.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten met een prachtig zicht! Aangename, vriendelijke service. Lekker en eerlijk eten met een aparte kaart voor vegetariërs. Een TOPadresje !

Datum van bezoek: juli 2018
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 3-gangen menu gegeten bij dit Franse toprestaurant, mooi gelegen in de haven van Cala d’Or. Omdat we vroeg waren, hadden we het geluk dat er nog een tafeltje voor twee was, anders was dit zeker niet gelukt. Het is raadzaam om vooraf te reserveren. We werden vriendelijk ontvangen door Sarah, een uitstekende gastvrouw en spreekt ook nog eens goed Nederlands! Het overige personeel is trouwens ook erg vriendelijk. We hebben genoten van het eten, de wijn en de ontspannen ambiance. Aan het eind van de avond werden we verrast met een digestief van het huis. We konden ons geen betere afsluiting wensen van onze laatste vakantiedag!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die A Table bekeken, bekeken ook

In A Table geweest? Deel je ervaringen!