TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 27 van 191 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Hadden gehoord dat dit een goed restaurant en altijd druk is dus zijn we rond 19.00 uur die kant opgelopen. Het was inderdaad druk maar de eigenaar vermaakt je wel en voor je het weet is er al een tafeltje vrij. De prijzen liggen iets hoger maat dat is het zeker waard. Wij hadden beide 3 gerechtjes gekozen maar dat was eigenlijk al te veel. Jij krijgt behoorlijke porties dus als we er 4 hadden genomen hadden we meer dan zat. De smaak is super, het personeel is gezellig maar ook goed. Houden alles in de gaten dus je glas krijgt niet de kans om leeg te staan. Wij vinden het een aanrader

14 september 2019 beoordeeld

Wij komen geregeld in cala d’or en hebben in dit dorp meerderde restaurants gehad! Maar wij komen elke keer toch tot de conclusie dat je het meest gezellig en lekkerste eet bij La bodega. Goed en betaalbaar eten, leuke bediening en de gastheer die met je meedenkt en er een beleving van probeert te maken! Echt een aanrader!

12 september 2019 beoordeeld

Afgelopen vakantie weer meerdere malen hier heerlijk gegeten en gedronken. De volt en vriendelijke bediening doet zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Uitstraling van het restaurant is warm en authentiek. Als je smakelijke tapas wilt voor een schappelijk prijs, zou ik zeker hier voor kiezen.

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben tijdens onze vakantie in cala d’or meerdere keren genoten van de heerlijke tapas bij La Bodega! Leuke Nederlandse gastvrouw die je alles kan vertellen over alle verschillende tapas! Lekker avondje uit!

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima tapas en goede bediening. Veel variatie in koude en warme tapas. Vlotte en vrolijke bediening. Aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die La Bodega bekeken, bekeken ook

In La Bodega geweest? Deel je ervaringen!