TripAdvisor
Cala d'Or
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Sfeervol en goed eten bij la bodega!”
Beoordeling van La Bodega

La Bodega
Geclassificeerd als nr. 27 van 191 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Wij komen geregeld in cala d’or en hebben in dit dorp meerderde restaurants gehad! Maar wij komen elke keer toch tot de conclusie dat je het meest gezellig en lekkerste eet bij La bodega. Goed en betaalbaar eten, leuke bediening en de gastheer die met je meedenkt en er een beleving van probeert te maken! Echt een aanrader!

12 september 2019 beoordeeld

Afgelopen vakantie weer meerdere malen hier heerlijk gegeten en gedronken. De volt en vriendelijke bediening doet zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Uitstraling van het restaurant is warm en authentiek. Als je smakelijke tapas wilt voor een schappelijk prijs, zou ik zeker hier voor kiezen.

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben tijdens onze vakantie in cala d’or meerdere keren genoten van de heerlijke tapas bij La Bodega! Leuke Nederlandse gastvrouw die je alles kan vertellen over alle verschillende tapas! Lekker avondje uit!

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima tapas en goede bediening. Veel variatie in koude en warme tapas. Vlotte en vrolijke bediening. Aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019
6 september 2019 beoordeeld

We hebben hier meerdere keren heerlijk gegeten. Het personeel straalde rust uit, waardoor wij op het gemak konden genieten van de overheerlijke tapas. Voor een goede prijs kun je hier fantastisch eten. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die La Bodega bekeken, bekeken ook

In La Bodega geweest? Deel je ervaringen!