“Top restaurant !”

Geclassificeerd als nr. 22 van 191 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten in dit gezellige restaurant. Daarnaast een goede wijnkaart tegen leuke prijzen. Personeel is vriendelijk en professioneel. Restaurant heeft een terras aan de hoofdstraat maar ook een ietwat intiemer terras op het rustige achtergelegen pleintje. Een absolute aanrader!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

genoeg keuze (tapas maar ook pizza) en spontaan personeel die ook Nederlands praat. Ik heb hier 2x gegeten.

4 weken geleden beoordeeld

Goede en vriendelijke bediening, lekker eten en een leuk gestyled restaurant, een aanrader.
Bijna vergeten, de wijn is ook niet verkeerd.

Datum van bezoek: mei 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel was vriendelijk. Wij hadden de tapasplank van een meter. Hier zitten de standaard tapas op, dus geen verrassingen. Zowel de kwaliteit als hoeveelheid was zeer goed.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week 2 keer bij La Bodega gegeten en wat hebben we genoten van de heerlijke tapas! De ossenhaaspuntjes in rode wijnsaus is samen met de garnalen in knoflook wel één van onze favoriete tapas. We hebben beide keren wel even op de tapas moeten wachten maar het was het wachten meer dan waard. Het wordt ook netjes vermeld dat de wachttijd wat langer is. Veel Nederlands personeel in de bediening maar gelukkig de tweede keer hadden we een leuke Spaanse dame dus kon ik met de Spaanse menukaart meteen mijn Spaans een beetje oefenen dat maakt de sfeer voor mij nog leuker!
De eerste avond kwam de manager bij ons aan tafel gezellig een praatje maken, erg leuk! Er wordt keihard gewerkt, we hebben heerlijk gegeten en de sfeer was gezellig. Zeker een aanrader als je van tapas houdt en in Cala d’Or bent. Ps vergeet vooral de manchego met vijgen niet

Reizigers die La Bodega bekeken, bekeken ook

In La Bodega geweest? Deel je ervaringen!