“La Bodega #1”

Geclassificeerd als nr. 35 van 182 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast een overheerlijk diner, uitstekend geserveerd door vriendelijk en professioneel personeel. Een grote aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed gegeten! Echt een aanrader! Vriendelijk personeel ook. Wij zaten aan het terras aan de achterzijde (iets rustiger). Ze hadden zelfs een speeltje voor de kleine meid.. het eten en de wijn waren echt heerlijk! Genoten!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste dag per toeval hier gaan zitten en verschillende montaditos besteld. Die waren echt heerlijk en allemaal maar 2 euro per stuk! Daarna nog 2 keer terug gegaan voor lunch. Naast de heerlijke montaditos ook tapas gegeten en ook die waren top!
Zeker een aanrader tussen alle toeristische restaurants!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De tapas zijn hier super voor ieder wat wils! Goede serves en erg vriendelijk personeel. Het is een gezellig en sweervol restaurand! Echt een aanrader!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier tijdens mijn vakantie twee keer gegeten 1 maal a la carte en 1 maal unlimited tapas, a la cart viel tegen pizza leek alsof die afkomstig was uit een diepvriesverpakking en de pasta was flauw helaas.. , de tapas zijn vergeleken met de vorige jaren zeker beter geworden de steak in red wine is een aanrader samen met de deep fries prawns en de gamba's in olie. De service is perfect zo als altijd nieuwe bediening is ook goed bezig eindelijk wat meer spanjaarden aan het werk in Cala d'or dan lijkt het nog een beetje of wij op vakantie zijn en niet in eigenland. Keep up the good work

Reizigers die La Bodega bekeken, bekeken ook

Cala Ferrera, Mallorca

In La Bodega geweest? Deel je ervaringen!