“Heerlijke tapas!”

Geclassificeerd als nr. 34 van 183 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De tapas zijn hier super voor ieder wat wils! Goede serves en erg vriendelijk personeel. Het is een gezellig en sweervol restaurand! Echt een aanrader!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier tijdens mijn vakantie twee keer gegeten 1 maal a la carte en 1 maal unlimited tapas, a la cart viel tegen pizza leek alsof die afkomstig was uit een diepvriesverpakking en de pasta was flauw helaas.. , de tapas zijn vergeleken met de vorige jaren zeker beter geworden de steak in red wine is een aanrader samen met de deep fries prawns en de gamba's in olie. De service is perfect zo als altijd nieuwe bediening is ook goed bezig eindelijk wat meer spanjaarden aan het werk in Cala d'or dan lijkt het nog een beetje of wij op vakantie zijn en niet in eigenland. Keep up the good work

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vanavond heeel lekker gegeten met heerlijke gerechtjes en sangria (rood en wit, heerlijk)! Daarnaast is het personeel super vriendelijk en gezellig! Het eten en goede service droegen bij aan een heerlijk bezoekje!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas en erg lekkere pizza’s.
Je kan leuk op het binnenplaatsje zitten en hier heb je ook meer het gevoel in Spanje te zitten ipv in Nederland met alle Nederlandse bediening die aan de voorkant van het restaurant aanwezig is.

Wat wij wel een minpunt vonden is de rekening espresso 2,27 per stuk, maar wordt samen voor 5€ aangeslagen. Rekenfoutje? Nee hoor, gebeurde de 2e en 3e keer ook.

MarketingBodega, General Manager van La Bodega, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Beste Milou, bedankt voor de recensie op tripadvisor. Het verschil in het bedrag komt dat er nog iva bij komt. Dat is verplicht in Spanje op de bon te zetten vandaar het verschil. Dit is belasting, dit zou je in de meeste restaurants in Spanje tegen komen. Een espresso kost 2,50 en min de iva is dat 2,27. Excuus voor de miscommunicatie! We hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua eten vallen we meestal terug op tripadvisor. Eten is super bediening is geweldig. Leuk, vriendelijke en oprecht. Aanrader voor Spaanse keuken in Mallorca en toch Nederlandse bediening. Veel gewend qua eten in Valencia maar dit komt aardig in de buurt

Reizigers die La Bodega bekeken, bekeken ook

In La Bodega geweest? Deel je ervaringen!