“Aangename avond!”

Geclassificeerd als nr. 35 van 182 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vanavond heeel lekker gegeten met heerlijke gerechtjes en sangria (rood en wit, heerlijk)! Daarnaast is het personeel super vriendelijk en gezellig! Het eten en goede service droegen bij aan een heerlijk bezoekje!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas en erg lekkere pizza’s.
Je kan leuk op het binnenplaatsje zitten en hier heb je ook meer het gevoel in Spanje te zitten ipv in Nederland met alle Nederlandse bediening die aan de voorkant van het restaurant aanwezig is.

Wat wij wel een minpunt vonden is de rekening espresso 2,27 per stuk, maar wordt samen voor 5€ aangeslagen. Rekenfoutje? Nee hoor, gebeurde de 2e en 3e keer ook.

MarketingBodega, General Manager van La Bodega, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Beste Milou, bedankt voor de recensie op tripadvisor. Het verschil in het bedrag komt dat er nog iva bij komt. Dat is verplicht in Spanje op de bon te zetten vandaar het verschil. Dit is belasting, dit zou je in de meeste restaurants in Spanje tegen komen. Een espresso kost 2,50 en min de iva is dat 2,27. Excuus voor de miscommunicatie! We hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua eten vallen we meestal terug op tripadvisor. Eten is super bediening is geweldig. Leuk, vriendelijke en oprecht. Aanrader voor Spaanse keuken in Mallorca en toch Nederlandse bediening. Veel gewend qua eten in Valencia maar dit komt aardig in de buurt

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van onze 6 dagen vakantie, hier 2 dagen heerlijk gegeten. Tapas hoe het zijn moet!!! Zeker een aanbeveling !!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de ruime keuze aan restaurants in Cala d’Or is La Bodega écht een must-go. In een super gezellige ambiance kun je heerlijke tapas eten (ook onbeperkt) en heb je de keuze uit mooie bijpassende wijnen. En niet te vergeten de altijd vriendelijke bediening. Super plek!

MarketingBodega, Guest Relations Manager van La Bodega, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Beste Willem,

bedankt voor deze fijne woorden. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Groetjes,

Team La Bodega

Reizigers die La Bodega bekeken, bekeken ook

In La Bodega geweest? Deel je ervaringen!