“toptent”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke paella en tonijnteriyaki gegeten !!!echt vriendelijk personeel keurige mensen! Misschien iets duurder maar zeker het geld waard !prachtig uitzicht over de baai.

Datum van bezoek: mei 2019

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, spareribs, pizza, spaghetti a'olio, kip met rijst, alles was heerlijk! Zou hier zeker terug gaan bij een volgend bezoek aan mallorca.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon met kinderwagen trapje af geklommen. We waren vroeg, er zat verder niemand. Beide biefstuk (beef fillet) gekozen. Super lekker en top locatie met zicht op zwembad/zee.

Datum van bezoek: oktober 2018
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hier! Erg vriendelijk en goed eten! Wij hebben 3 dagen daar genoten bij het zwembad en tussendoor gedronken en gegeten bij tenis rocamarina

Datum van bezoek: augustus 2018
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag strand kun je hier prima eten. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Kaart gevarieerd van pizza tot gril, salades en wok gerechten. Ik had de mixed grill genomen. Deze viel helaas tegen. Taai. De rest had kippenborst gegrild en wokgerecht. Deze waren heerlijk. Prijzen zijn netjes. 4 pers. Met 1 drankje en ieder een hoofdgerecht 65 euro.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Tenis Rocamarina bekeken, bekeken ook

In Tenis Rocamarina geweest? Deel je ervaringen!