“Prachtige ambiance ”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit prachtig gelegen restaurant is onderdeel van hotel Rocamarina en ligt aan een zwembad met uitzicht op het strand. Onder de rieten parasols geniet je van heerlijke gerechten en wijntjes. Een oase van rust in het drukke Cala d’Or. Wel wat duurder maar dat is het waard

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten, de bediening is zeer hartelijk. Je krijgt hier nog echt persoonlijk contact waardoor je je speciaal voelt.
Heel erg bedankt voor het heerlijke eten.

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts super lekker gegeten op 11 september 2017, we hadden de beef filet en spareribs besteld en beiden waren echt heerlijk en perfect gebakken. En als dessert de tiramisu. Kortom geef dit restaurant een kans het is echt de moeite waard, het is dat we al 2 favoriete restaurants hadden voor onze weekje vakantie, maar dit restaurant staat op zeker als 3de favoriet en als we meer dagen hadden dan waren we zeker voor een 2de keer langs geweest.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle vreetschuren hier in Cala dOre een ware verademing om eens heerlijk en gezellig te eten voor een nette prijs.
Een absolute aanrader.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt vlak bij het strand en is echt een aanrader. We hadden een wok gerecht met kip en heerlijke knapperige groente. Spareribs die zo van het bot kwamen, dus heel goed van kwaliteit. En een goed belegde pizza met een dunne knapperige bodem. De bediening is heel vriendelijk en niet opdringerig.
Veel variatie op de kaart en als Spanjaarden er zelf eten, dan is dat goede reclame.

Reizigers die Tenis Rocamarina bekeken, bekeken ook

In Tenis Rocamarina geweest? Deel je ervaringen!