“Fantastisch”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Erg goede tapas en zeer vriendelijk personeel. Ook voor kleine kinderen volop keuze en aandacht. Aanrader

Datum van bezoek: juni 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Veel te grote porties.
Mijn man had een steak die was anders dan we gewend zijn. Mijn zoon had een kinderpizza... ook deze was veel te groot.
Ik wilde percé tapas maar kreeg veel te veel.
Zonde om zoveel eten weg te gooien.

Datum van bezoek: juni 2019
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige authentiek Spaans. In deze buurt zijn veel restaurants maar voor ons toch een beetje te toeristisch. Dit restaurant ligt buiten de route waar de meeste mensen een plek zoeken om te eten. Eigenaren zijn Spaans en mede daardoor een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De tapaskaart in dit gezellige authentiek aandoende familierestaurant is groot. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk bediend.

Datum van bezoek: oktober 2018
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan kiezen tussen tapas en het regulier menu. We kozen voor Tapas. Er is veel keus, heerlijk gegeten, goede maaltijd, kindvriendelijk. Gambas zijn een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Celler Ca's Brau bekeken, bekeken ook

Cala Ferrera, Mallorca

In Celler Ca's Brau geweest? Deel je ervaringen!