“Top”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch eentje die je moet weten..anders loop je waarschijnlijk langs deze verborgen spaanse parel!7 gerechtjes besteld en allemaal even lekker.huiswijn en sangria super en echt een leuk familierestaurant.hope to come back soon en gracias 4 dos estrella glasses senor☺

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben enorm lekker gegeten! We wilden graag tapas, dus zijn daar voor gegaan. Nadat we wat keuzes doorgaven gaf de ober aan dat dat al prima was voor een goede avondmaaltijd. Dat was fijn, anders hadden we te veel besteld. Het was meer dan voldoende en echt heerlijk! Het was niet ‘goedkoop’, maar gewoon een goede prijs.

moises M, Gerente van Celler Ca's Brau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Thank you very much to appreciate our hard work. See you soon!!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tapas gegeten. Vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten.

moises M, Gerente van Celler Ca's Brau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Muchas gracias por dedicar su tiempo a valorar nuestro pequeño restaurante esperamos volver a verle pronto. Un saludo!

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, lekker en waar voor je geld. Als het aan ons had gelegen hadden we alle tapas op de kaart besteld. We zijn er 2x geweest en nog niet alles kunnen proberen.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden brood met aioli vooraf en heerlijke olijven.
Daarna lekkere patates bravas, prima garnalen en kipkroketjes. Ook nog een lokaal gerecht, iets met varkensvlees bleek achteraf, maar dit vonden we niet zo.
De sangria was heerlijk en bediening was aardig en goed.
Hier gaan we nog eens heen!

Reizigers die Celler Ca's Brau bekeken, bekeken ook

Cala Ferrera, Mallorca

In Celler Ca's Brau geweest? Deel je ervaringen!