“Lekker”

Keukens: Mediterraan, Spaans, Bar
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en nette bediening en heerlijk eten en het makkelijke is dat het Nederlands personeel is wat soms makkelijk is

13 september 2019 beoordeeld

Ontzettend lekkere tapas gegeten, een echte aanrader als je op cala d’or bent. Ook de huiswijn is heerlijk. Vriendelijk personeel, komen precies vaak genoeg langs en geven je het gevoel dat je speciaal bent. Zeker voor herhaling vatbaar!

13 september 2019 beoordeeld

Onwijs lekkere tapas gegeten, bediening was attent en zeer vriendelijk. Aanrader voor iedereen die in Cala D'or verblijft.

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn restaurant!! Supervriendelijke bediening die er echt zin in heeft! Service met een lach! De tapas zijn echt overheerlijk, net allemaal wat verfijnder en met veel meer zorg gepresenteerd dan de standaard tapas! Wij komen hier als we op Mallorca zijn heel graag meerdere keren omdat er zoveel keuze is op de kaart!! Ook de kinderen vinden het hier heerlijk! Ga zo door!!!

Datum van bezoek: augustus 2019
13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk tapas gegeten bij Tapas Y Mas met onze kids (4 en 7 jaar). Ontvangst van een vriendelijke en enthousiaste man. Voor de kids prima kindermenu met ijs en verrassing. Wij een heerlijke fles wijn en veel verschillende lekkere tapas. Hele aardige bediening die alle tijd hebben voor een praatje. Veel Nederlandse bediening ook. Tempo van serveren was ook prima! Aanrader dus!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Tapas Y Mas bekeken, bekeken ook

In Tapas Y Mas geweest? Deel je ervaringen!