“Heerlijk gegeten, leuke ambiance.”
Beoordeling van Tapas Y Mas

Tapas Y Mas
Geclassificeerd als nr. 39 van 183 Restaurants in Cala d'Or
Keukens: Mediterraan, Spaans, Bar
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

29-5 gegeten met twee pax bij Tapas Y Mas. Diverse tapas naar keuze voor ieder wat wils. Standaard tapas of laat je verrassen met luxueuzere tapas zoals eendenlever met een compote van ui en eendenborst met gember en chili. Goede bediening, leuke setting, al met al zeker aan te raden! Gr. Youri

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eerlijk eten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding en een prima bediening!! Echt een aanrader.
Groet Gerrie van Alphen

20 mei 2018 beoordeeld

Gisteren voor de tweede keer deze week gegeten bij Tapas y Mas, en het was wederom superlekker! De bediening is gezellig en ze houden alles goed in de gaten. We hadden deze keer gekozen voor het onbeperkte tapasmenu (moet je er wel al voor 18:00 uur zijn), en dan krijg je een iets andere kaart om uit te kiezen. We hadden verwacht dat de porties uit het all you can eat menu kleiner zouden zijn, maar we kregen dezelfde enorme hoeveelheden als de eerste keer, wederom heerlijk, goed verzorgd en leuk gepresenteerd. Lekkere wijn erbij, helemaal gezellig. Prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. Aanrader!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten op een leuk terras. Vooral de burgers vielen bij ons in de smaak. Leuke kok/ober die grapjes maakt over voetbal

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor de 2de keer gaan eten deze vakantie. Heerlijk eten. Maar helaas was onze 2de keer niet zo’n succes als de eerste keer. We zaten dicht bij de bar waardoor we het personeel meerdere klanten hoorden “afzeiken”, nadoen of commentaar opgeven. Beetje jammer dames!!! Er zijn mensen die wel meer als 2 talen spreken !!!

Reizigers die Tapas Y Mas bekeken, bekeken ook

In Tapas Y Mas geweest? Deel je ervaringen!