Beoordeeld op 21 mei 2019

Wat een mooie locatie. Wij hadden een appartement wat nog niet gerenoveerd was maar die was nog perfect in orde. Iedere werd ons appartement schoon gemaakt. Mooie zwembaden met eigen strandje. Op loopafstand van centrum. Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel met goed eten, een premium appartement is aan te raden..
Bedden zijn goed en de regendouche was echt lekker.
En wel zorgen dat je op tijd besteld tijdens happy hour, zo lopen niet echt hard op het terras..

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 21 december 2018 via mobiele applicatie

Super fijn hotel, super vriendelijk personeel.
Goede ligging aan een baai en op loopafstand van het centrum. Ook erg mooi is Cala mondrago, leuke korte wandelingetjes of gewoon lekker op het strand relaxen.Veel leuke restaurantjes in de buurt. En wat een mooi eiland!!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 26 oktober 2018

Super fraaie baai met zandstrand en mooie zee.....waanzinnig vriendelijk personeel allemaal....spreken duits en engels, heerlijk ontbijt, iedere dag wat anders extra....ommelet,tosti, bacon, roerei, lekkere koffie en cappucino, pannenkoekjes enz enz smoothies, vers fruit iedere avond een leuke show, leuk voor de kids de animatie, grote slaapkamer, heerlijke bedden, 2 tv’s grote kamer met keukentje, koelkast, koffiezetapparaat op de kamer fijn zwembad en heerlijk verwarmd binnenbad, leuk balkonnetje, main street, spar en supermarkt en apotheek om de hoekVeel te doen en katy heeft onze kamers iedere dag mooi schoon en fris gemaakt!!Super hygienisch in 1 woord alles geweldig een dikke 10

Kamertip: K311 en 309
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Inturotel esmeralda, wauw een echte aanrader de foto die ik te zien kreeg bij het boeken, klopte werkelijk,het enigste wat niet klopte is dat wij net in het NIET gerenoveerde appartement zaten,maar dat mocht de pret niet drukken, het was er schoon zeer vriendelijk personeel,en mooi, vooral de omgeving, wat hebben wij genoten,van deze vakantie, een echte aanrader, wij komen zeker nog een x terug naar Mallorca en dan zeker weer naar parc esmeralda.

Datum van verblijf: september 2018
Álvaro U, Director de Relaciones con Clientes van Inturotel Esmeralda Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Hello Martine!,
Thank you very much for your long comment about your holidays with us. We are glad to know that you enjoy a good experience with us.

We hope to see you again in 2019!
Inturotel Hotels & Resorts