“Super pizza's”

Keukens: Italiaans, Pizzeria, Bar, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere pizza's voor redelijke prijs vriendelijke bediening ook de voorgerechten zijn lekker wij zijn 2maal geweest zonder reservatie en was geen probleem dus als je lekkere pizza wilt eten is dit the place to be

Datum van bezoek: september 2018

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voorgerecht hadden wij div. vleeswaren die we net zo goed bij de lokale Spar om de hoek hadden kunnen halen, niet vers en weinig bijzonderheden. De pasta die wij hadden besteld was smaakloos en vet. Alle positieve recensies op deze website snap ik dus niet.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit verstopt in een hoekje en nodigt niet erg uit om er te gaan eten.
Ruime keuze op de kaart voor zowel vleeseters als vegans.
Pizza is werkelijk waar zalig. Perfecte deegbodem. Beleg is vers en smakelijk.
Bediening is prima
En ook niet geheel onbelangrijk het restaurant en de toiletten zien er schoon uit.
Aanrader dus om hier te gaan eten!

Datum van bezoek: augustus 2018
26 juli 2018 beoordeeld

Na veel'' namaakpizza,s ''in Cala d,or gegeten te hebben hier een echte gekregen, echt heerlijk. Lekker van smaak en prima prijs. Goede porties. Het ligt een beetje verscholen in een hoekje in Cala Egos en het restaurant zou wel wat opgepimpt mogen worden [en de tv mag wat mij betreft weg] maar qua eten absoluut prima! Als we deze pizzeria eerder ontdekt hadden waren we zeker nog een keer gegaan

Datum van bezoek: juli 2018
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekkere pizza's. Super vriendelijk!
Voor het eerst met ons gezin in een pizzaria allemaal pizza kunnen eten.
Een feest voor de kinderen.

Datum van bezoek: mei 2018
MELCHIORRE59, Proprietario van Da Marcello Pizza e Pasta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Grazie del pensiero.
Arrivederci a presto.

Reizigers die Da Marcello Pizza e Pasta bekeken, bekeken ook

In Da Marcello Pizza e Pasta geweest? Deel je ervaringen!