TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Net terug van 2 weken Sa Marina met ons gezin. Wat een fijn hotel. Heerlijk en uitgebreid ontbijt, mooie zwembaden en genoeg ligbedden, fijn en ruim appartement met goede airco, elke dag schoonmaak, overal vriendelijk personeel en Super Entertainment team!! De ligging is perfect, dichtbij de haven en dichtbij het gezellige centrum.. allemaal op loopafstand. De shows in de avond zijn ook erg goed. We zouden hier zeker nog eens terug gaan.

Datum van verblijf: augustus 2019
Álvaro U, Director General van Inturotel Sa Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Dear Wijtjie 1234,
First of all, thank you for taking some of your time in order to review us on Tripadivasor, it is much appreciated.
We are really happy to know that you enjoyed your stay here.
We look forward to welcoming you soon,
Hotel Manger

Beoordeeld op 28 juli 2019

Fijn hotel, heerlijk eten. Mooie, grote zwembaden. Goede locatie, centrum is om de hoek. Wij zijn er nu 3 keer geweest en altijd goed bevallen. Het enige minpunt is dat we 2 keer een kamer in het hoofdgebouw hadden aan een drukke weg. Op het balkon zitten doe je dan niet voor je rust! En niet te vergeten alle uitlaatgassen. We hebben er over geklaagd, maar ze konden niets voor ons betekenen.

Datum van verblijf: mei 2019
Álvaro U, Director General van Inturotel Sa Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Dear trudi48,

First of all, thank you for taking some of your time in order to review on Tripadvisor, it is much appreciated. We are really happy to know that you enjoyed your stay here. We regret for any inconvenient during your stay.

Beoordeeld op 22 juli 2019

Een heerlijk hotel met geweldig eten en alles heel schoon en verzorgd.
Leuke omgeving en mooie zwembaden met gratis ligbedden en handdoekenservice.
Ze maken er elke keer iets bijzonders van bij het diner en ontbijt.

Datum van verblijf: mei 2019
Álvaro U, Director General van Inturotel Sa Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Dear Jolandavanleenen3,

Beoordeeld op 21 juli 2019

Erg fijn gehad , netjes en schoon hotel, goed eten, mooi zwembad en avond animatie. topper !!! ligt op loop afstand van de haven en centrum waar veel leuke barretjes en restaurantjes zitten. zowel voor stellen als voor met kinderen een goed hotel

Datum van verblijf: juni 2019

Dear Hgilsing,

Beoordeeld op 21 juli 2019

Centrum om de hoek. Strand iets verder weg. Spar op 100 meter. Ontbijt en avondeten heerlijk. Genoeg eetgelegenheden. Eigen afgesloten parkeerterrein voor als je auto huurt. Heerlijke kamers. Wij hadden een kamer issue wat perfect is opgelost. Al met al een echte aanrader.

Dear Roel1961,