Beoordeeld op 4 september 2019

ik vond de omgeving ronduit saai, alleen hotels, de hotelkamer bevond zich op begande grond, de kamer was gedateerd. de badkamer zat vol mieren. we hadden all in, het buffet was oke, er waren twee zwembaden en waren gevuld met zoutwater maar prettig om je te vermaken. het animatieteam deed zijn best maar was helaas voor kinderen boven 10 jaar weinig te doen. ook een groot nadeel was het feit dat je voor wifi moest betalen ook het gebruik van het kluisje op de je kamer moest worden betaald. de ontvangst bij de receptie was afstandelijk.

Kamertip: ik had een kamer buiten het hotel.
Datum van verblijf: augustus 2019
Cala Dor Garden... G, Director de Relaciones con Clientes van PrimaSol Cala d'Or Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Hello,

thank you for your comment.
we work to improve.

Hotel PrimaSol Cala Dor gardens

Beoordeeld op 3 september 2019

Wij waren 10 dagen in het hotel.
Bij aankomst in het hotel na een lange reis nog 30minuten in de rij gestaan voor in te checken.
De kamers zijn heel gehorig je hoort alles van de buren.
Wel fijn dat er een werkend koelkastje op de kamer staat
De kluis werkte echter niet...
Er lag kapot glas rondom het zwembad, dit kan echt niet. hier lopen kinderen (ook volwassenen)
De muziek staat veel te hard tot veel te laat, Wij konden er niet van slapen.
Onze schuifdeur voor op het terras te komen sloot niet en moet je met 2 man open en dicht dicht doen (schuiven)

Verder was het eten verrassend goed. Gevarieerd en lekker gekruid
Alleen jammer dat de kok ermee gooit.
Het kinderbad is leuk voor de kleintjes
Het grote zwembad is ook mooi
De animatie doen ook hun best en spreken meerdere talen.
Voor de kinderen is het leuk hier.

Datum van verblijf: september 2019
Cala Dor Garden... G, Director de Relaciones con Clientes van PrimaSol Cala d'Or Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Hello,

thank you for your comment. I feel that your experience with us is like this.
I have never seen glass on the floor, we do not use glass in our hotel.
Complaints are spoken on the first day here to solve it, so it is constructive.
we work to improve.

Hotel PrimaSol Cala Dor gardens

Beoordeeld op 31 juli 2019

Hotel ligt op kruipafstand van de baai. kamers zijn schoon , goede badkamer. bedden soms wat ingezakt. Personeel vriendelijk. Eten in de eetzaal ok, maar niet altijd warm. Leuk animatieteam, zwembad ok, maar niet heel veel bedjes.

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Cala Dor Garden... G, Director de Relaciones con Clientes van PrimaSol Cala d'Or Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

see you soon.

we continue working to improve

Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Verbeterpunten;
-Betaalde wifi: 6€ per dag
-Gym is een schande, 2 apparaten die veroest zijn uit circa 1926

Datum van verblijf: juni 2019
Cala Dor Garden... G, Director de Relaciones con Clientes van PrimaSol Cala d'Or Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven 12 dagen met ons jonge gezin in dit hotel. Aan te raden is om een familie kamer te boeken. Wij hadden 1 kamer met twee campingbedjes, niet ideaal met een 2 jarige peuter en 6 maanden jonge baby.

Buffet met eten was gedurende de dag en avond prima. Telkens iets anders te eten en goed van smaak. Vervelend is wel de enorme wachtrij en tekort aan baby stoeltjes.

Ze zijn wel stipt met de tijden. Klokslag 10.00 sluit het ontbijtbuffet. Periode dat wij er waren was het hotel heel erg druk bezet, waardoor je vaak niet eens kon zitten of voldoende te eten had. Zeker met slechter weer bleven de gasten aan hun tafeltje hangen terwijl ze al uitgebreid gegeten hadden. Een half uurtje extra open zou dan fijn zijn met twee kleintjes.

Kamers werden goed schoongemaakt.
Animatie deed erg hun best.

Datum van verblijf: mei 2019
Cala Dor Garden... G, Director de Relaciones con Clientes van PrimaSol Cala d'Or Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019