“Goedkoop ”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nav van goede reviews zijn wij gaan hier gaan lunchen . Prijzen zijn zeer laag. Prijs kwaliteit is dik in orde. Alleen is het niet meer dan een veredelde cafeteria qua sfeer en locatie. Geen restaurant voor ons om nog vaker te gaan eten. Bediening verder heel vriendelijk.

Datum van bezoek: april 2019

18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben in april hier gekomen omdat ik laat aankwam, en dit het enige was wat na 22:00 nog de keuken open had.
Super lekker gegeten. En uit eindelijk elke dag wel een hapje gegeten.
Afgelopen oktober weer geweest, de beste mensen herkende mij en mn vriend. Na een vol seizoen met alle drukte van dien.

Wij hebben hier elke keer weer heerlijk gegeten. Over 4 weken ga ik weer en ik ga zeker weer naar mijn tweede’thuis’

16 oktober 2018 beoordeeld

Dankzij TripAdvisor terecht gekomen bij cafetaria Marfil. In tegenstelling tot een aantal andere locaties in het centrum van Cala d 'Or zeer vriendelijk ontvangen door het personeel van Marfil. Voor een zeer schappelijke prijs hebben we hier prima gegeten van de zeer uitgebreide kaart. Kipspies en spaghetti met garnalen zijn twee prima gerechten. We gaan zeker nog eens terug.

12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor wenig. T-bone voor 15 euro. Heerlijk mals stukje vlees. Salades voor nog geen 5 euro. Vriendelijke bediening.

27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle service, erg kindvriendelijk. Eten was ok, niet heel bijzonder maar beantwoordend aan de gevraagde prijs.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Cafeteria Marfil bekeken, bekeken ook

In Cafeteria Marfil geweest? Deel je ervaringen!