“Niet goed”

Geclassificeerd als nr. 36 van 191 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man en ik hebben daar gegeten, ik had de fish en chips die was goed en mijn man had mix vlees met aardappeltjes. De aardappeltjes waren lauw en het vlees was koud dus heeft hij alles teruggeven. Hij wilde niets anders en hoefde zijn eten en drinken niet te betalen. Ik heb mijn eten niet opgegeten want alleen eten is niet leuk. we hebben alleen mijn drinken en eten betaald en zijn meteen weggegaan

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In onze vakantie op Mallorca, meerdere keren heerlijk gegeten bij restaurant diferent! Leuke ontvangst door personeel, mooie plek, heerlijke gevarieerde kaart! Sfeer is goed, mede dankzij het personeel dat zoveel lol heeft met zowel klant als collega’s!!

5 september 2019 beoordeeld

Geweldige locatie in het centrum. Heerlijk vertoeven in het zonnetje op terras, maar ook binnen gezellig ingericht.
Uitgebreide menukaart, maar je kan je perfect laten begeleiden door het personeel om je uiteindelijke keuze te maken.
Het eten zelf: mooie presentatie met soms wat showgehalte en topkwaliteit van ingrediënten.
Voor ons was het echt genieten, waardoor we bijna dagelijks wel langskwamen. Het is een druk bezochte zaak, maar dit leverde geen langere wachttijden op.
Last but not least! De bediening, steeds zeer vriendelijk, de nodige entertaining, grappig en met kennis van hun vak.
Een echte aanrader en ons zien ze zeker nog terug.
Danielle en Kurt

Datum van bezoek: april 2019
1 september 2019 beoordeeld

Wij hebben daar gegeten met onze dochter van 9 maanden. Als voorgerecht gehaktballen en garnalen. Waren al beide koud bij het serveren. Later als hoofdgerecht de ossenhaas, de buitenkant was echt zwart doorgebakken en smaakte zelfs naar roet. Mijn man nam de kip fajitas, ligt hierdoor nu 8 uur later met voedsel vergiftiging op bed. Vreselijk, slechte zaak!

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen gegeten met baby in de kinderwagen. Er werd plek voor gemaakt. De bediening was vlot en heel erg vriendelijk! Op aanraden namen we Brisket; een soort stoofvlees met avocado en colesla. Heerlijk mals en goed gaar. Geserveerd met een portie frites, gebakken in schil. De saté ajam was ook goed van smaak en portie. Beiden sangria genomen; lekker gegeten en heel gezellig midden in het centrum.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant Diferent bekeken, bekeken ook

In Restaurant Diferent geweest? Deel je ervaringen!