“Gezellig en lekker gegeten op dakterras”
Beoordeling van Restaurant Diferent

Restaurant Diferent
Geclassificeerd als nr. 31 van 183 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
11 juli 2018 beoordeeld

Super gezellig en schattig uitziend restaurantje. De bediening was erg aardig, behulpzaam en sprak veel talen. Ze deden goede suggesties en de service was snel en persoonlijk. Het eten was kwalitatief, goede smaak, lekkere geur, mooi opgemaakt en simpelweg erg lekker.
Zeker een aanrader, wij hebben er heerlijk en gezellig gegeten!

4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 maal in onze vakantie gegeten, echt een aanrader heerlijk eten met een andere twist!!! Zeker een bezoekje waard als je waar voor je geld wil!

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Begonnen met een heerlijke tartaar! Mooi opgemaakt op bord.
Als hoofdgerecht de kabeljauw filet; echt een top gerecht, echt een aanrader. Mijn vriendin had de pulld pork, ook echt zeer van genoten.
Bediening was heel attent en hielp graag bij het uitzoeken van een heerlijke wijn bij de kabeljauw. Super geholpen door krystle en rory; bedankt!!!
Wat mij betreft echt een aanrader voor iedereen!

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is oké. Voorgerecht brood met wat smeersels, niet bijzonder. Hoofdgerecht was oké. Smaakte goed. Personeel was meer bezig met elkaar en uiterlijk vertoon dan met hun gasten. Je zit daardoor niet rustig te eten. Tijdens het pauzemoment zijn we gelukkig luidruchtig op de hoogte gebracht van het sexleven van het personeel. Erg onprofessioneel. Je wordt als gast niet in de watten gelegd.

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima. Leuk en gezellig en net even anders. Goede witte wijn en heerlijke lunch. Keuken en bediening bieden meer dan standaard toeristische locatie.

Reizigers die Restaurant Diferent bekeken, bekeken ook

In Restaurant Diferent geweest? Deel je ervaringen!