“Oké maar niet bijzonder ”
Beoordeling van Restaurant Diferent

Restaurant Diferent
Geclassificeerd als nr. 32 van 182 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van meerdere mensen hier gegeten. Wellicht te hoge verwachtingen maar zo zo gegeten. Oké maar niet bijzonder. Meermalen ging iets mis met bestellen wat niet kwam of het verkeerde.
Alleen tapas tonijn in de vorm van een ijsje echt heerlijk en verrassend.
Dus ga gerust Eten, goed eten en aardige mensen in de vorm van een bruine kroeg maar verwacht niet teveel

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden hier gegeten, helaas niet zoals verwacht. Spareribs waren aangebrand en de reactie van serveerster was dat dat zo hoort bij ketjap marinade. Dit is natuurlijk niet waar: te lang of te hoog vuur verbrand simpelweg de suiker. Enige wat men kon bieden was een drankje/toetje van het huis en een wat ongemakkelijk contact daarna, er is geen gedag gezegd. Jammer!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant midden in het dorp van Cala Do'r. Het is leuk ingericht en heeft een fijne sfeer.

Helaas vonden wij het eten tegenvallen. De spare ribs vonden wij bijvoorbeeld niet echt lekker, er zat weinig vlees aan en het had teveel marinade(saus).
Ook de vega burger en de scharrelkip waren niet echt bijzonder.

De dame van de bediening heeft iig de spareribs van de rekening gehaald. Verder vonden we de reactie op onze feedback matig. Met de opmerking 'dit horen we anders nooit' daar kan je niet zoveel mee. Jammer.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nederlandse eigenaar en veel Nederlands personeel. Prima organisatie, lang wachten is hier niet aan de orde.
Daarnaast is het eten ook van goede kwaliteit.
Leuke plek op een hoek.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Cala D’Or, hier 2 keer gegeten.
Beide keren was het erg goed. Ze besteden hier ook goed aandacht aan het uiterlijk van de gerechten!

Reizigers die Restaurant Diferent bekeken, bekeken ook

In Restaurant Diferent geweest? Deel je ervaringen!