“Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.”
Beoordeling van Churchills Tapas Bar

Churchills Tapas Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 191 Restaurants in Cala d'Or
Keukens: Mediterraan, Spaans, Bar
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
24 september 2018 beoordeeld

Eigenlijk was er geen plek maar ze hadden mijn telefoonnummer genoteerd voor het geval dat (reserveren dus aanbevolen!!) maar na 15 minuten werden we gebeld en konden we toch terecht. Heerlijk gegeten. De witte sangria is ook echt geweldig daar. Aanrader.

20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn bij dit restaurant 2x wezen eten.tussendoor van alles geprobeerd.er komt geen enkel restaurant in de buurt.
Echt een aanrader.

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten. Het allerlaatste restaurantje als je de jachthaven van Cala d’Or rondloopt. Samen met Google maps prima kunnen vinden. We hadden niet gereserveerd maar er was nog net een plaatsje voor ons. Heerlijke tapas en vriendelijk bediening. Wat ons betreft een pareltje en zeker een aanrader waard. We komen zeker terug en nu met een reservering

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere tapas, erg vriendelijk
Personeel! Echt een aanrader.

Wat ook leuk is, is dat de bediening Nederlands spreekt ( altijd handig )

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier serveren ze zalige tapas ! Prijs kwaliteit zeker in orde gezellige zaak en super vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!!

Reizigers die Churchills Tapas Bar bekeken, bekeken ook

In Churchills Tapas Bar geweest? Deel je ervaringen!