“Uitstekend Mallorcaans restaurant”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 september 2018 beoordeeld

Na een tip van Alexander ( Fowlers hotel) hier uitstekend gegeten.
Bijzonder vriendelijke en behulpzame bediending.
De gamba's & sobrassana is een absolute aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras met uitzicht op de haven genoten wij van heerlijke vis en de vriendelijke bediening.
Een aanrader voor een gezellig diner met twee!

Datum van bezoek: juli 2018
14 juli 2016 beoordeeld

Goede Mallorcaanse/ Spaanse keuken.
Zeer vriendelijke bediening die ook suggesties kunnen en durven maken wat betreft gerechten die je niet kent.
Wij hebben genoten!

Datum van bezoek: juni 2016
23 augustus 2014 beoordeeld

In de jachthaven zijn veel restaurants, maar deze is echt bijzonder. Prachtig uitzicht over de haven omdat het terras hoog boven het water ligt en je uitzicht niet wordt belemmerd door geparkeerde auto's. Het eten is van heel goede kwaliteit, de wijnkaart biedt veel keus en de bediening is echt heel gastvrij en vriendelijk. En dat alles voor een goede prijs. Aanrader dus.

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer
22 augustus 2013 beoordeeld

Wij zijn hier geweest in het hoogseizoen. Ondank de drukte was de bediening erg correct en vriendelijk. De maaltijden zijn lekker en goed bereid. De prijs is ook prima voor wat je krijgt. Erg leuk vonden wij dat er veel wijnen van het eiland op de kaart staan.

Datum van bezoek: augustus 2013

Reizigers die Restaurante Proas bekeken, bekeken ook

In Restaurante Proas geweest? Deel je ervaringen!