Google
Meer info
vanaf US$ 44,87
Meer info
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wil je even weg van het zwembad of het centrum van Cala d’Or? Dan is dit de perfecte activiteit om te doen. Je krijgt een tour door de omgeving inclusief gids waarbij je, in ons geval, langs plantages, mooie dorpen, de haven en leuke plaatsjes in de omgeving komt. De steps zijn fijn om mee te rijden en de constante wind geeft de nodige verkoeling.

Step2Us, Owner van Step2us, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Bedankt voor de review.

Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Gave tocht waarbij je op veel mooie plekken in de omgeving van Cala D’Or komt. Zowel langs de kust, in het centrum van verschillende dorpjes en over ruige zandpaden. We zijn op plekken geweest waar je normaal niet snel zult komen. Door de snelheid die je maakt ook een prima activiteit met warmer weer. Bedankt voor de leuke tour William.

Graag gedaan.

Beoordeeld op 22 augustus 2019

Wij zijn op veel plekken geweest waar me met de fiets of lopend niet zo snel zouden komen. De gids was heel aardig en vriendelijk. Het uurtje was goed benut en hebben lekker getuurd. We zouden het zo nog een keer doen maar dan voor 2,5 uur dan zien we nog veel meer van het mooie Mallorca! Nogmaals bedankt Step2Us

Datum van activiteit: augustus 2019
Step2Us, Eigenaar van Step2us, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Bedankt voor jullie reactie. De 1 uur tour vliegt inderdaad snel voorbij. We zien jullie graag nog eens terug.

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Super gave tocht gehad met mijn zoon. Leuke begeleiders die goed uitleggen en de tocht tot een belevenis maken om nooit te vergeten. We zijn op plekken geweest waar we zelf nooit zouden komen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mega genoten tijdens de rondleiding op Mallorca! Mooie tour gehad door het land, langs strandjes en het kasteel. Super om het eiland te verkennen met een leuke activiteit. Stuk makkelijker en veiliger dan eigenlijk gedacht. Zeker een aanrader!!