“Heerlijk en gezellig”

Indiana Johns Cala Dor
Geclassificeerd als nr. 30 van 183 Restaurants in Cala d'Or
Keukens: Fusion
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
12 juni 2018 beoordeeld

Wat een heerlijke curry heb ik daar gegeten. Was er samen met mijn dochter. Zij ging voor de tapas en dat was ook verrukkelijk.
Echt een aanrader om daar te gaan eten als je Cala dÓr bezoekt.
Compliment ook voor de lieve gastvrouw!

lbonsing, Owner van Indiana Johns Cala Dor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

dank je wel voor jullie review en de tijd die jullie hebben genomen om dit te schrijven. Altijd fijn te horen dat wij als Team goed werk verrichten zowel qua kookkunst als bediening. Wij zijn altijd blij om onderdeel te zijn van jullie vakantie op Mallorca. Hopelijk tot ziens.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond in Cala d’Or en dan moet je ergens gaan eten. ‘S middags al een heerlijk kopje koffie gedronken bij Indiana Jones en wat een vriendelijkheid daar. We kregen ook even de menukaart te zien en er is genoeg keuze. Dus vroeg in de avond op naar Indiana Jones. Ondanks het mindere weer toch lekker beschut buiten kunnen zitten. Op advies van de gastvrouw voor een van de vele Curry’s gegaan. Deze was overheerlijk. Heerlijk gegeten en gedronken voor een eerlijke prijs. We komen hier zeker nog terug deze vakantie.

lbonsing, Owner van Indiana Johns Cala Dor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Dank jullie voor de lieve woorden. Ook fijn om zelf een schouderklopje te krijgen en ik doe het al 18 jaar met Liefde. Dank je dat ik/ wij als Team voor jullie mocht zorgen en tot ziens xx

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nederlandse eigenaresse. Indiaase en thaise gerechten op de kaart maar ook een entrecote. Prijs kwaliteit is goed.
Prima eetgelegenheid.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is super vriendelijk, de gastvrouw is een èchte gastvrouw zoals je dat niet meer vaak meemaakt. Het geeft je dat speciale “ik ben een avondje uit” gevoel. We aten de Indiase vindaloo en de korma met knoflook naanbrood. Beide curry’s waren heerlijk en maakte dat je je even in India waant. Complimenten voor de chef, de bediening en de gastvrouw.

lbonsing, Owner van Indiana Johns Cala Dor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Oh Thank you so much. Also I even blush when I get a compliment like that. I love my Job and so Happy you enjoyed it.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de meivakantie heerlijk gegeten bij Indiana Johns. We hebben ook andere restaurants geprobeerd, maar dit is het beste. De kwaliteit is top en de service en bediening, ook al waren ze net twee dagen open, was uitstekend! De eigenaresse weet wat gasten willen en maakt het naar je zin. Heel erg bedankt voor de gastvrijheid.

Reizigers die Indiana Johns Cala Dor bekeken, bekeken ook

In Indiana Johns Cala Dor geweest? Deel je ervaringen!